Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Adobyen skrev (Akkurat nå): 4 skiver Stranda spekeskinke er mye bedre enn Twist 💙 Cassidy Tvillingene liker best Stranda Fenalår vi.💙💙 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Bruker opp allt på en dag dere gjør har jeg feil @Trippelure Jeg får jo bare enda flere laiks 💙 om noen timer 😎🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg digger å gi laiks 💙 😎 Det digger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg får jo bare enda flere laiks 💙 om noen timer 😎🥰🥳 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍💙😎🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det digger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 Laik💙Laik💙 Jeg digger at alle digger #Enighetsgjengen 😎🤩🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): 👍💙😎🐶🥰 Trippelure skrev (4 minutter siden): Laik💙Laik💙 Jeg digger at alle digger #Enighetsgjengen 😎🤩🥰 Cassidy Tvillingene er så enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Gleder meg til storkamp på søndag! Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (34 minutter siden): Ja, jeg digger å gi laiks 💙 😎 De er der jo for å brukes når en føler for det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene håper at det blir en bra kamp, og at du koser deg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): De er der jo for å brukes når en føler for det. Men da bruker jo Cassidy Tvillingene opp likesene vår heletiden, for vi føler støtt for å bruke likes. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Jeg rettet opp min blunder i Hvilken sang hører du på nå?. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): De er der jo for å brukes når en føler for det. Laiker💙 dette 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene kaster oss på laiker bølgen vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar UTOPIA-albumet til Travis Scott er veldig bra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Må ha stor cola pr dag holder meg våken å ny sukker avgift helvete møk 😡😡😡😡😡😡😡😡 https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar SprengeMobil skrev (17 minutter siden): UTOPIA-albumet til Travis Scott er veldig bra. Cassidy Tvillingene liker også det albumet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar MR SPEED skrev (11 minutter siden): Må ha stor cola pr dag holder meg våken å ny sukker avgift helvete møk 😡😡😡😡😡😡😡😡 https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå