Entern Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Sviskepott skrev (3 minutter siden): ...og vi som sitter her koser oss i fellesskapet. Ja det gjør vi 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Det er koselig å seg, og enda koseligere at vi koser oss sammen her på forumet 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Hørte på Tate McRaes nyeste album THINK LATER idag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene har klart det kunstverket å bruke opp likes kvoten vår igjen.🤣🤣 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Da gjelder det å spare for meg! Off-topic: Men hvor mange er det, egentlig? Jeg har aldri brukt så mye siden den gangen jeg fikk det varselet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene har tenkt at vi også må spare. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg laiker 💙 dere skriver 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg laiker 💙 dere skriver 🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er en fin løsning vi.💙💙 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en fin løsning vi.💙💙 Skulle stå: Jeg laiker💙 ALT dere skriver 🥰 🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Skulle stå: Jeg laiker💙 ALT dere skriver 🥰 🤣 Cassidy Tvillingene liker det også.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg så blå hjerter her inne. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at de Blå Hjertene er en liten trøste erstatning av Likes.💙💙 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Hører rockemusikk nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene Megadigger Rockemusikk vi.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg skal ikke spoile Mesternes Mester. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 @Trippelure nå må lære deg ta det rolig med liks da 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at @Trippelure er så positiv å gir mye likes vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 4 skiver Stranda spekeskinke er mye bedre enn Twist 💙 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar 2024 Del Skrevet 5. januar 2024 Bruker opp allt på en dag dere gjør har jeg feil @Trippelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå