Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Cassidy Tvillingene sitter her og spiser Twistbiter vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Twist midt på natta eller morgenkvisten høres godt ut. Pluss tannbørste og tråd etterpå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (3 timer siden): Twist midt på natta eller morgenkvisten høres godt ut. Pluss tannbørste og tråd etterpå. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 Får love å friste litt cc 😃😃kjøpt den mange ganger 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Jeg liker marsipantwist best 😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Lakristwist er en god annenplass 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (53 minutter siden): Jeg liker marsipantwist best 😋 Ikke frist meg å kjøpe 3 bokser da er en å en halv kilo twist ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar @MR SPEED hva er din favorittwist da? Kokos er min tredjeplass 🤪 Og jeg ble veldig fristet av at du postet bilde av så masse deilig twist-sjokolade Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) MR SPEED skrev (1 time siden): Får love å friste litt cc 😃😃kjøpt den mange ganger Nam nam...jeg har drømt meg bort i det bildet der noen ganger, men det blir litt mye for bare en person. I oslo finnes det en slik butikk hvor du kan kjøpe mange av hvert slag og få blandingen akkurat som du vil. Det hadde vært den store drømmen, så en gang skal jeg forsøke å få det til hvis jeg skal dit. 💝Et nydelig bilde. https://www.freia.no/historien-om-freiabutikken Endret 5. januar av Sviskepott 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Det så skikkelig digg ut, skal prøve å dra dit en gang jeg er inne i Oslo (noe som ikke er særlig ofte, da jeg syns det er altfor masete og bråkete der). Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Samme her. Jeg foretrekker rolige omgivelser. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (2 timer siden): @MR SPEED hva er din favorittwist da? Kokos er min tredjeplass 🤪 Og jeg ble veldig fristet av at du postet bilde av så masse deilig twist-sjokolade Alt av søtt da dessverre må nesten kjøpe en boks nei 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (4 timer siden): Nam nam...jeg har drømt meg bort i det bildet der noen ganger, men det blir litt mye for bare en person. I oslo finnes det en slik butikk hvor du kan kjøpe mange av hvert slag og få blandingen akkurat som du vil. Det hadde vært den store drømmen, så en gang skal jeg forsøke å få det til hvis jeg skal dit. 💝Et nydelig bilde. https://www.freia.no/historien-om-freiabutikken Det så skikkelig fristende ut 🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Godt å kose seg innendørs når det er så kaldt ute 😀 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Jeg har det triveligere nå i mørket og kulden, enn midt på sommeren når heteslag og ikke et vindpust plager meg. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg har det triveligere nå i mørket og kulden, enn midt på sommeren når heteslag og ikke et vindpust plager meg. Jeg liker også når det er mørkt og kaldt, er så koselig å sitte inne og kose seg da 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar ...og vi som sitter her koser oss i fellesskapet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå