Sviskepott Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg gleder meg til å kunne kalle dagen for kveld; da kan jeg legge meg og sove skikkelig for natta. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg har varierende døgnrytme og må køye om ikke aaaaaltfor lenge, vært våken siden ~2 i natt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Da er vi to @N-4K0. Jeg våknet for noen minutter siden. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg er så sliten for tiden og har bare lyst til å sove hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar N-4K0 skrev (9 timer siden): Dere skeier ut i helgene altså, egg og bacon til frokost og burger til lunsj eller middag. Cassidy Tvillingene spiser burgere og pommes til middag på fredager og lørdager. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg gledet meg til å sove for jeg var ganske sliten, men nå er jeg lys våken igjen takket være Depeche Mode 😎🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg gledet meg til å sove for jeg var ganske sliten, men nå er jeg lys våken igjen takket være Depeche Mode 😎🥰 Ja Cassidy Tvillingene vet at bra musikk kan ha den effekten der. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vet at bra musikk kan ha den effekten der. Ja jeg liker det, og bruker ofte musikk for å regulere eller uttrykke energien min 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja jeg liker det, og bruker ofte musikk for å regulere eller uttrykke energien min 🥰 Cassidy Tvillingene bruker også musikk til å regulere og uttrykke energien vår.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker også musikk til å regulere og uttrykke energien vår.🥰🥰 Cool, kindred spirits 😎🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Cool, kindred spirits 😎🥰 Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for den.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for den.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg og valpen min gir dere tomler opp tilbake på den, og mange andre poster 👍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg og valpen min gir dere tomler opp tilbake på den, og mange andre poster 👍🐶🥰 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 Vær så god, takk skal dere ha 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Vær så god, takk skal dere ha 🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar @TheDarkSycamore - SCM nye pc den gamle gikk sagte film nesten da slå på 8749.kr ja vet dyr https://www.proshop.no/Baerbar-PC/Acer-Aspire-5-156-Ryzen-7-16GB-512GB/3196134 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene synes at omtrent alt er dyrt her i Norge vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar KI-genererte bilder er gøy! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå