Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Cassidy Tvillingene håper og tror at 2024 blir et bra musikkår. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Tok meg en Fisherman's Friend. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Cassidy Tvillingene liker også Fisherman`s Friend vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Bringebærvarianten er best! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Cassidy Tvillingene liker Originalen best vi. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Cassidy Tvillingene har gått i den fellen før, så det har vi lært av. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Det er bra, det! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Kveldsgymnastikk her også! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Rapporter Del Skrevet 3. januar Cassidy Tvillingene trener styrketrening her nede i kjellerleiligheten vi. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Stekt egg har jeg ikke spist på lenge, før nå på morgenen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene spiser speilegg & bacon til frokost hver lørdag og hver søndag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Dere skeier ut i helgene altså, egg og bacon til frokost og burger til lunsj eller middag. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Den kostet svært mye den jeg så på nylig. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg er trøtt og vil sove, men har for mye å gjøre så jeg kan ikke sove nå 🤤 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Hvem kom inn i hva, jeg aner ikke hva Spre snakker om, jeg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg ble ikke trøtt nå! 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Rapporter Del Skrevet 4. januar Jeg er litt trøtt, men døgnrytmen er så som så, jeg har vært våken siden ~2 i natt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå