Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene ønsker 2024 velkommen vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Det sier jeg også! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et godt år. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Jeg tror jeg vil lage en lett liten potetmosposemos og et par wienerpølser i dag, pluss rå løk i småbiter. Ketchup, sennep, smør og krydder. Orker ikke plundre med noe større i dag. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Sviskepott skrev (18 minutter siden): Jeg tror jeg vil lage en lett liten potetmosposemos og et par wienerpølser i dag, pluss rå løk i småbiter. Ketchup, sennep, smør og krydder. Orker ikke plundre med noe større i dag. Høres kjempegodt ut 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Folk var kjedelige fra natt til nå. Ingen ville hjelpe meg meg med bossen Rennala i Elden Ring, verken ikke i Norge eller utlandet. Nå er det for sent, har deaktivert passordet. 😔 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar SprengeMobil skrev (11 minutter siden): Talk dirty to me! Begynner den sangen å bli et meme på Lekeplassen? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (3 timer siden): Høres kjempegodt ut Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg tror jeg vil lage en lett liten potetmosposemos og et par wienerpølser i dag, pluss rå løk i småbiter. Ketchup, sennep, smør og krydder. Orker ikke plundre med noe større i dag. Cassidy Tvillingene synes også at det høres godt ut vi.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Folk var kjedelige fra natt til nå. Ingen ville hjelpe meg meg med bossen Rennala i Elden Ring, verken ikke i Norge eller utlandet. Nå er det for sent, har deaktivert passordet. 😔 Er det den her du vet ikke prøver bare hjelpe deg 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar (endret) @MR SPEED, jeg vet hva jeg skal gjøre. Men jeg er bare ikke sterk nok alene. 😔 Og forresten, jeg viste ikke at Fextralife hadde lagd slike tips video om bossene også. 🙄 Denne videoen er til god hjelp. Takk. 😁 Endret 1. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar She Is av The Fray var brukt i en episode av Scrubs. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Hvil dere 2 ha Lego bilder kommer til bygge mye grunnen RE4 VR Å da kommer sikkert angst da lego @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin Nyttårsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar Der var fjordårets jula ryddet bort. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Der var fjordårets jula ryddet bort. 🤗🤗 Cassidy Tvillingene har også ryddet bort julepynten i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Rapporter Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (9 minutter siden): Trøtt nå Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt siden du er trøtt nå @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå