TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg har ønsket alle her inne på Diskusjon.no en riktig godt nytt år. 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det høres koselig ut.🥰🥰 Jeg syns at dere høres koselige ut 🥰🐶🥳 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (7 timer siden): Da har vi en ny ting til felles, for ham er det ikke mange som lytter til med hengivent øre. 💜 Jeg og fattern er veldig glade i Arvo Pärt 💙 Så fint at du og liker musikken hans 💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Jeg har ønsket alle her inne på Diskusjon.no en riktig godt nytt år. Cassidy Tvillingene ønsker også alle her på Diskusjon.no. Et Godt Nyttår.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (4 timer siden): Jeg syns at dere høres koselige ut 🥰🐶🥳 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at du også høres koselig ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at du også høres koselig ut.🥰🥰 Tusen takk 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (14 minutter siden): Tusen takk 🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Godt Rock'n'Roll Nyttår 😎🎉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 MR SPEED skrev (37 minutter siden): Trippelure skrev (25 minutter siden): Godt Rock'n'Roll Nyttår 😎🎉 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen et Riktig God Rock N Roll Nyttår.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen et Riktig God Rock N Roll Nyttår.😎😎🥰🥰 Tusen❤️takk og et Godt Rock'n'Roll NyttÅr til dere begge🥳🥂🎉 Dere rocker begge to 🎸🤘🤪😎🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og et Godt Rock'n'Roll NyttÅr til dere begge🥳🥂🎉 Dere rocker begge to 🎸🤘🤪😎🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er Rockegutten og Rockejenten, og vi synes at du også Rocker.😎😎😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er Rockegutten og Rockejenten, og vi synes at du også Rocker.😎😎😍😍🤩🤩 Yeah 😎 Rock'nRoll Hearts 🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Front by front FRONT 242 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (11 minutter siden): Yeah 😎 Rock'nRoll Hearts 🥰 Cassidy Tvillingene elsker Rock N Roll vi.🥰🥰😎😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker Rock N Roll vi.🥰🥰😎😎 Det gjør jeg og valpen min også 😎🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (5 minutter siden): Det gjør jeg og valpen min også 😎🐶🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg har brukt opp reaksjoner igjen 😵💫😵😰😣 1 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg har brukt opp reaksjoner igjen 😵💫😵😰😣 Hva er grensen på likes? 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Det er mye snø her Alt for mye. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå