Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sovet godt vi.🥰🥰 Så bra, det er digg å sove godt 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Så bra, det er digg å sove godt 🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i, vi liker veldig godt å sove begge to.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Har et nytt års løfte er å ikke ha noe nytt år løfte 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene har akkurat det samme nyttårsløftet som deg vi @MR SPEED👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ser liks er til bake CAROL CAROL Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene har sett det vi.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (1 time siden): Har et nytt års løfte er å ikke ha noe nytt år løfte Tror du skal kunne klare å overholde det der. Jeg skal ha noen løfter. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Tror du skal kunne klare å overholde det der. Jeg skal ha noen løfter. Cassidy Tvillingene har aldri noen nyttårsløfter/forsetter vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Tror du skal kunne klare å overholde det der. Jeg skal ha noen løfter. Jo har ikke brytte det til andre bryter jeg exe jeg ikke bygge med Lego brytter jeg med tok i pose 1 ps ikke svar før bygge stikk ord 3 motorer på den 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene er glade for at vi ikke har noen nyttårsløfter/forsetter vi.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 O YEAH er spikeren er fra våres LEGO QUEEN @Sviskepott 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at du har funnet et flott Legobilde der vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg hører på Arvo Pärt 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene koser oss med hver vår Urgeboks og hver vår Colaboks nå.🟩🟩🟥🟥 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg koser meg med kaffe og nrk klassisk sammen med fattern, og driver og jobber med en tegning 🤓 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): Jeg koser meg med kaffe og nrk klassisk sammen med fattern, og driver og jobber med en tegning 🤓 Det hørtes koselig ut, jeg slapper av med nyheter/diskusjon og hører på kirkekorsang 🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Bygge tid oste grillen er for tert nå. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (26 minutter siden): Det hørtes koselig ut, jeg slapper av med nyheter/diskusjon og hører på kirkekorsang 🥰 Det høres kjempekoselig ut også 😊🧡 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (10 timer siden): Jeg hører på Arvo Pärt Da har vi en ny ting til felles, for ham er det ikke mange som lytter til med hengivent øre. 💜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (5 timer siden): Jeg koser meg med kaffe og nrk klassisk sammen med fattern, og driver og jobber med en tegning 🤓 Trippelure skrev (4 timer siden): Det hørtes koselig ut, jeg slapper av med nyheter/diskusjon og hører på kirkekorsang 🥰 Cassidy Tvillingene synes også at det høres koselig ut.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå