Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja 😊 han løp jo fritt rundt ute i hele går, men det var greit å gå en liten runde når vi først kom ut 🤣🐶 Han var nok litt sliten etter i går da 🐶☺️ fint det gikk greit å gå en liten runde 🐶😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Godmorgen vi.🥰🥰 God morgen, jeg håper dere har fått sovet litt og godt! 🥰 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Jeg sier GOOD natt 🤣 God natta og sov godt 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Han var nok litt sliten etter i går da 🐶☺️ fint det gikk greit å gå en liten runde 🐶😀 Ja han gikk rett og la seg igjen da vi kom inn, og sover fortsatt 3 timer senere 🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja han gikk rett og la seg igjen da vi kom inn, og sover fortsatt 3 timer senere 🤣 Ja det skjønner jeg, tassen er nok fortsatt litt sliten etter i går 🐶☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Tror nissen glemte en pakke til en spesiell person og at et nytt sett med flotte tusjer blir levert i løpet av januar. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (43 minutter siden): Tror nissen glemte en pakke til en spesiell person og at et nytt sett med flotte tusjer blir levert i løpet av januar. Det tror jeg og 🔴🟠🟡🟢⚫️🟣🔵⚪️🟤🖍️🖍️🖍️🖍️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sånne pakkeslengere i ettertid kan live opp i en kald januartid. 🖼️ 🖌️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Sånne pakkeslengere i ettertid kan live opp i en kald januartid. 🖼️ 🖌️ Det kan de så absolutt 😀👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Merker det var varmt inne opp med stue døra 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg skulle gjerne ha kjent på at min egen kreativitet kom tilbake neste år. Helt av seg selv. Å kjenne at en kan synke ned i et bilde og kjenne seg vel hele tiden til arket er fylt, det er ren meditasjon og jeg for min del husker at det var som å plutselig våkne av en slags søvn og være tilbake igjen i rommet. Intenst og flott. Jeg lever i håpet. Blokker, akvarellfarger og tusj m.m. ligger på mitt arbeidsbord, klar til alle slags innfall. Mhm. Håp må en ha. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Der var det nådd, M3gan ble 100 ganger sett av meg i dag. 🥰😍😘 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Der var det nådd, M3gan ble 100 ganger sett av meg i dag. 🥰😍😘 Nå kan du vel gifte deg med ho….. jeg kommer jeg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg blir glad når gode folk er glade for noe. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg skulle gjerne ha kjent på at min egen kreativitet kom tilbake neste år. Helt av seg selv. Å kjenne at en kan synke ned i et bilde og kjenne seg vel hele tiden til arket er fylt, det er ren meditasjon og jeg for min del husker at det var som å plutselig våkne av en slags søvn og være tilbake igjen i rommet. Intenst og flott. Jeg lever i håpet. Blokker, akvarellfarger og tusj m.m. ligger på mitt arbeidsbord, klar til alle slags innfall. Mhm. Håp må en ha. Kanskje det kan bli nyttårsforsettet ditt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Entern skrev (9 timer siden): God morgen 😊😊☺️☺️ Sov godt 😴😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Endret 30. desember 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (9 timer siden): God morgen, jeg håper dere har fått sovet litt og godt! 🥰 🤣 God natta og sov godt 😊 Cassidy Tvillingene har sovet godt vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Koselig å se dere 😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sovet godt vi.🥰🥰 Godt å høre 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Koselig å se dere 😊😊 Cassidy Tvillingene synes også at det er hyggelig og koselig å se deg her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre 😊😊☺️☺️ 🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå