Entern Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Hurra hurra Svisker heeeeeeeer 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Hei @Sviskepott😊 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Sviskepott skrev (55 minutter siden): Svisker HER! YEAH YEAH YEAH YEAH skal bort hente 42156 hvis du lurer på 42156 er se bilde da litt hjelp da 😃 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Liker det jeg ser både hos MR SPEED og Mr Entern. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene liker det også vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 DSLR-kamera på stativ. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak vi @MR SPEED😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra musikksmak vi @MR SPEED😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Cassidy Tvillingene digger Stray Cats.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg digger Chuck Berry og Wanda Jackson 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg digger Chuck Berry og Wanda Jackson 😊 Cassidy Tvillingene digger også de to, og vi digger alle de andre rockerne fra 1950-Tallet.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger også de to, og vi digger alle de andre rockerne fra 1950-Tallet.😍😍🤩🤩 Det gjør jeg også, det er så mye bra rock'n'roll fra den tiden 🤩🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg også, det er så mye bra rock'n'roll fra den tiden 🤩🥰 Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, og den musikken der inspirerte The Beatles Guttene John Paul George & Ringo.💖💖💖💖 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, og den musikken der inspirerte The Beatles Guttene John Paul George & Ringo.💖💖💖💖 YEAH yesh YEAH i like it noooooo i love it 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, og den musikken der inspirerte The Beatles Guttene John Paul George & Ringo.💖💖💖💖 Ja det var sånn de startet å spille og spilte da de var i Hamburg, og Buddy Holly var det store idolet til John Lennon, begge brukte briller 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (4 minutter siden): YEAH yesh YEAH i like it noooooo i love it 🥰🥰 Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja det var sånn de startet å spille og spilte da de var i Hamburg, og Buddy Holly var det store idolet til John Lennon, begge brukte briller 😎 Ja og Cassidy Tvillingene vet at Chuck Berry var et av idolene til både John Lennon og George Harrison.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja det var sånn de startet å spille og spilte da de var i Hamburg, og Buddy Holly var det store idolet til John Lennon, begge brukte briller 😎 ER ROMPA DE SOM ER SÅ SEXY 🤪😝er så glad i ropa mi DDE 👍👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 Ja og Cassidy Tvillingene vet at Chuck Berry var et av idolene til både John Lennon og George Harrison.🥰🥰 Ja det vet jeg også, de elsket Chuck Berry 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja det vet jeg også, de elsket Chuck Berry 🥰 Ja og Cassidy Tvillingene synes at John gjorde en råbra versjon av Rock N Roll Music, og vi synes at George gjorde en råbra versjon av Roll Over Beethoven.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå