Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (3 minutter siden): Det sies at man ikke får mer morro enn man lager selv, og vi har det vel ganske morro i hodene våres alle sammen her tror jeg 🤣🥰 Entern skrev (2 minutter siden): Hahaha ja det har vi 🤣😊👍 Dere er så fine folk alle tre 😊😊😊 (og valpen 😊🐶) Cassidy Tvillingene er helt enige med dere begge to.🤣🤣🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (5 minutter siden): Takk, det er du også! 🐶😊🤣 Tusen takk😊😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes at vi har det skikkelig koselig i denne tråden her i kveld.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Det er hyggelig å ha det hyggelig med dere, men nå må jeg nok gå og sove 🤤, så god natta til dere alle sammen 🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har det skikkelig koselig i denne tråden her i kveld.🥰🥰 Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er hyggelig å ha det hyggelig med dere, men nå må jeg nok gå og sove 🤤, så god natta til dere alle sammen 🥰 God natt Trippelure og valpen 😴😊🐶 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har det skikkelig koselig i denne tråden her i kveld.🥰🥰 Ja det syns jeg også, men grøten gjorde meg så sløv 🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God natt Trippelure og valpen 😴😊🐶 God natta @Entern og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰🤤😴🐶 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det syns jeg også, men grøten gjorde meg så sløv 🥰 Forstår jeg godt. Etter at jeg spiste pizza med fattern i ettermiddag sov jeg i 5 timer 😴😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): God natta @Entern og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰🤤😴🐶 Sov godt😴😊🐶 snakkes i morgen 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ 👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja det syns jeg også, men grøten gjorde meg så sløv 🥰 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): God natta @Entern og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰🤤😴🐶 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt vi @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Fikk Friends-monopol til jul. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en veldig fin julegave vi @SprengeMobil😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 SprengeMobil skrev (6 minutter siden): Fikk Friends-monopol til jul. Høres gøy ut 😀👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Høres gøy ut 😀👍 Det synes Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Hører på Billy Idol nå. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg vurderte å bestille mat på døra, men tok til fornuft. Det skal jeg gjøre i januar heller. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Svisker her. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2023 Svisker HER! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå