Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene elsker både fenalår, spekeskinke og spekepølse vi.😋😋🥰🥰 Jeg og 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Takk, det var kjempegod rømmegrøt og jeg duppet av litt 😊 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at rømmegrøten smakte bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig digg.😋😋 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Det er veldig deilig å ha magen full av grøt ☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene liker godt supper vi.🥣🥣😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Det er veldig deilig å ha magen full av grøt ☺️ Ja det er det ☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt supper vi.🥣🥣😋😋 Jeg og 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er det ☺️ Jeg og 😊 Cassidy Tvillingene digger varmesupper på kalde høstdager og kalde vinterdager.😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger varmesupper på kalde høstdager og kalde vinterdager.😋😋 Ja det er veldig godt med suppe når det er kaldt 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger varmesupper på kalde høstdager og kalde vinterdager.😋😋 Ja, jeg digger også det, helst med brød til 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er veldig godt med suppe når det er kaldt 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, jeg digger også det, helst med brød til 😋 Cassidy Tvillingene er så enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger varmesupper på kalde høstdager og kalde vinterdager.😋😋 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er veldig godt med suppe når det er kaldt 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg digger også det, helst med brød til 😋 Hehe, vi er noen suppehuer hele gjengen 🤣🤣🤣🤣🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Hehe, vi er noen suppehuer hele gjengen 🤣🤣🤣🤣🥰 Ja Cassidy Tvillingene tror at vi er både suppegjøker og brødgjøker vi.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tror at vi er både suppegjøker og brødgjøker vi.🤣🤣🥰🥰 Ja det er jeg, og i hvert fall valpen min, helt enige i 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (13 minutter siden): Ja det er jeg, og i hvert fall valpen min, helt enige i 🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene tror at brødgjøker og suppegjøker blir helt kokko på en positiv måte vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at brødgjøker og suppegjøker blir helt kokko på en positiv måte vi.😉😉 Ja, jeg vet at jeg er sprø i hodet mitt, men jeg vet også at jeg ikke er helt sprøstekt oppi der 🤪😅😳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vet at jeg er sprø i hodet mitt, men jeg vet også at jeg ikke er helt sprøstekt oppi der 🤪😅😳 Cassidy Tvillingene føler også noe av det samme når det kommer til oss.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene føler også noe av det samme når det kommer til oss.🤣🤣 Det sies at man ikke får mer morro enn man lager selv, og vi har det vel ganske morro i hodene våres alle sammen her tror jeg 🤣🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (27 minutter siden): Hehe, vi er noen suppehuer hele gjengen 🤣🤣🤣🤣🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tror at vi er både suppegjøker og brødgjøker vi.🤣🤣🥰🥰 Trippelure skrev (21 minutter siden): Ja det er jeg, og i hvert fall valpen min, helt enige i 🤣🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at brødgjøker og suppegjøker blir helt kokko på en positiv måte vi.😉😉 Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja, jeg vet at jeg er sprø i hodet mitt, men jeg vet også at jeg ikke er helt sprøstekt oppi der 🤪😅😳 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene føler også noe av det samme når det kommer til oss.🤣🤣 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det sies at man ikke får mer morro enn man lager selv, og vi har det vel ganske morro i hodene våres alle sammen her tror jeg 🤣🥰 Hahaha ja det har vi 🤣😊👍 Dere er så fine folk alle tre 😊😊😊 (og valpen 😊🐶) 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Hahaha ja det har vi 🤣😊👍 Dere er så fine folk alle tre 😊😊😊 (og valpen 😊🐶) Takk, det er du også! 🐶😊🤣 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå