Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der vi @Trippelure🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der vi @Trippelure🤣🤣👍👍 Jeg liker å være lat når jeg kan 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg liker å være lat når jeg kan 🥰 Det liker Cassidy Tvillingene også å være.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Rømmegrøt er så veldig godt når man lager den selv! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Rømmegrøt er så veldig godt når man lager den selv! Cassidy Tvillingene synes at rømmegrøt er helt ok, men vi liker best spekematen som serveres ved siden av. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg bare så veldig glad i rømme og grøt og smør/fett, så da er rømmegrøt helt perfekt for meg 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg bare så veldig glad i rømme og grøt og smør/fett, så da er rømmegrøt helt perfekt for meg 😂 Cassidy Tvillingene er veldig glade i spekemat vi.😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg likte det veldig godt da jeg var liten 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i spekemat vi.😋😋 Jeg likte det veldig godt da jeg var liten 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg likte det veldig godt da jeg var liten 😊 Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg likte det veldig godt da jeg var liten 😊 Cassidy Tvillingene likete spekemat også godt da vi var barn, og vi liker det fortsatt veldig godt.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Nå skal jeg straks spise rømmegrøt og det gleder jeg meg veldig til 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg straks spise rømmegrøt og det gleder jeg meg veldig til Cassidy Tvillingene synes det høres fint ut vi, du må kose deg skikkelig med rømmegrøten.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes det høres fint ut vi, du må kose deg skikkelig med rømmegrøten.😊😊☺️☺️ Tusen takk det skal jeg gjøre, og det kan hende jeg dupper av litt etter det 😂 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen takk det skal jeg gjøre, og det kan hende jeg dupper av litt etter det 😂 Det vet Cassidy Tvillingene alt om, vi dupper ofte av etter grøt og supper.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (45 minutter siden): Nå skal jeg straks spise rømmegrøt og det gleder jeg meg veldig til Håper rømmegrøten er god 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Håper rømmegrøten er god Det håper Cassidy Tvillingene også, vi liker best spekematen ved siden av.🥰🥰😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det håper Cassidy Tvillingene også, vi liker best spekematen ved siden av.🥰🥰😋😋 Spekemat er alltid godt 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Spekemat er alltid godt 😊😊☺️☺️ Ja Cassidy Tvillingene elsker både fenalår, spekeskinke og spekepølse vi.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (50 minutter siden): Håper rømmegrøten er god Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også, vi liker best spekematen ved siden av.🥰🥰😋😋 Takk, det var kjempegod rømmegrøt og jeg duppet av litt 😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Takk, det var kjempegod rømmegrøt og jeg duppet av litt 😊 Godt å høre 😊 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå