Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (2 timer siden): CHUCK BERRY SYNGER BRA ER VI ENIG DEN ER TIL DE SOM LIKER MUSIKK FRA 1950 1960 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er to skikkelige Chuck Berry-fans vi @MR SPEED😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (2 timer siden): CHUCK BERRY SYNGER BRA ER VI ENIG DEN ER TIL DE SOM LIKER MUSIKK FRA 1950 1960 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja, jeg liker også Chuck Berry og musikk fra 50 og 60 tallet 😎 Rock on! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja, jeg liker også Chuck Berry og musikk fra 50 og 60 tallet 😎 Rock on! Cassidy Tvillingene kan fortelle at The Beatles er favorittbandet vårt.💖💖💖💖 @Trippelure 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at The Beatles er favorittbandet vårt.💖💖💖💖 @Trippelure Det er et av mine favorittband også, helt siden jeg var liten, blir aldri lei 💖🤩 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er et av mine favorittband også, helt siden jeg var liten, blir aldri lei 💖🤩 Cassidy Tvillingene ble Elvis Presley-fans da vi var 11 år gamle, og vi ble The Beatles-fans da vi var 12 år gamle. Og vi ble Rolling Stones-fans da vi var 13 år gamle.💖💖 @Trippelure 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ble Elvis Presley-fans da vi var 11 år gamle, og vi ble The Beatles-fans da vi var 12 år gamle. Og vi ble Rolling Stones-fans da vi var 13 år gamle.💖💖 @Trippelure Jeg har vært Beatles-fan siden før jeg kunne snakke og gå, The Beatles er det bandet jeg har likt aller lengst 🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at The Beatles er favorittbandet vårt.💖💖💖💖 @Trippelure Trippelure skrev (7 minutter siden): Det er et av mine favorittband også, helt siden jeg var liten, blir aldri lei 💖🤩 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ble Elvis Presley-fans da vi var 11 år gamle, og vi ble The Beatles-fans da vi var 12 år gamle. Og vi ble Rolling Stones-fans da vi var 13 år gamle.💖💖 @Trippelure Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg har vært Beatles-fan siden før jeg kunne snakke og gå, The Beatles er det bandet jeg har likt aller lengst 🥰 Har alltid også likt Beatles, de var favorittbandet mitt da jeg var barn 🥰 fattern pleide å spille Beatles i bilen fordi jeg likte de best 🥰 (selv likte han veldig godt Beatles når han var fjortis, men gikk videre til Soul og Blues senere i tenåra). 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har vært Beatles-fan siden før jeg kunne snakke og gå, The Beatles er det bandet jeg har likt aller lengst 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige det finnes ikke bedre musikk enn The Beatles Musikken. Vi Digger John, Paul, George & Ringo.💖💖💖💖 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Har alltid også likt Beatles, de var favorittbandet mitt da jeg var barn 🥰 fattern pleide å spille Beatles i bilen fordi jeg likte de best 🥰 (selv likte han veldig godt Beatles når han var fjortis, men gikk videre til Soul og Blues senere i tenåra). Cassidy Tvillingene Megadigger John, Paul, George & Ringo.💖💖💖💖 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Megadigger John, Paul, George & Ringo.💖💖💖💖 Jeg diggedigger at vi alle digger The Beatles 😍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (11 minutter siden): Jeg diggedigger at vi alle digger The Beatles 😍 Det Diggerdigger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det Diggerdigger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 Jeg skal poste en digge-sang i Hvilken sang hører du på nå? tråden 🤩😜 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg skal poste en digge-sang i Hvilken sang hører du på nå? tråden 🤩😜 Cassidy Tvillingene har sett sangen der, og vi har gitt deg hjertelikes på den.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har sett sangen der, og vi har gitt deg hjertelikes på den.🥰🥰 Tusen hjertelig takk, nå ble jeg glad ❤️😃 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (42 minutter siden): Jeg diggedigger at vi alle digger The Beatles 😍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Det Diggerdigger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 Det diggedigger jeg og 😀😀😀 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen hjertelig takk, nå ble jeg glad ❤️😃 Cassidy Tvillingene liker deg, vi synes at du er veldig snill og grei.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det diggedigger jeg og 😀😀😀 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker deg, vi synes at du er veldig snill og grei.🥰🥰 Jeg liker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og syns at dere er veldig snille og greie, valpen sier voff 🐶 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg liker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og syns at dere er veldig snille og greie, valpen sier voff 🐶 🥰 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi ønsker deg og valpen en Godromjul videre.🐶🐶🥰🥰🎄🎄 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 DEF LEPPARD ROCKER VIRKLIG BRA 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå