Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (33 minutter siden): Alltid kjedelig når det skjer Cassidy Tvillingene er helt enige. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (4 timer siden): Så trist, da skal dere få et par ekstra likes fra meg 👍👍 💙 💙 💡💡, men også veldig bra at dere liker så mye (hva er grensen på hvor mange likes man får gi på en dag?) 😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😊🙃🥳 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Trippelure skrev (4 minutter siden): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😊🙃🥳 Så koselig 😊😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så koselig 😊😊😊😊😊 Så ønsker vi deg av hjerte alle gode ting 👍💙 😊🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Så ønsker vi deg av hjerte alle gode ting 👍💙 😊🐶 Entern skrev (2 minutter siden): Så koselig 😊😊😊😊😊 Trippelure skrev (8 minutter siden): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😊🙃🥳 Cassidy Tvillingene er 100% enige med dere.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Så ønsker vi deg av hjerte alle gode ting 👍💙 😊🐶 Og hva vil vi mere? Gratulere! 😀🥳😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Og hva vil vi mere? Gratulere! 😀🥳😊 Cassidy Tvillingene ser at vi kan julesangene.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Det er gøy å skrive setninger med dere @Entern og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰😂😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er gøy å skrive setninger med dere @Entern og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰😂😎 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes også at det er gøy å skrive setninger med @Entern og med deg @Trippelure🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at vi kan julesangene.🤣🤣👍👍 Ja 🤣🤣😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er gøy å skrive setninger med dere @Entern og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰😂😎 Det synes jeg også 😊☺️🤣 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 🤣🤣😊😊 Entern skrev (1 minutt siden): Det synes jeg også 😊☺️🤣 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig her.🥰🥰 Det er jeg hjertens enig i 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (11 minutter siden): Det er jeg hjertens enig i 🥰 Og Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 ROCK IN PEACE 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (17 minutter siden): ROCK IN PEACE Cassidy Tvillingene Digger den.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger den.😍😍🤩🤩 Hvem synger sangen da CC ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Hvem synger sangen da CC ❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene vet at det er AC/DC som synger den.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 CHUCK BERRY SYNGER BRA ER VI ENIG DEN ER TIL DE SOM LIKER MUSIKK FRA 1950 1960 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå