N-4K0 Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Det har gått fra minus og is på veiene til pluss og stedvis ganske glatt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Cassidy Tvillingene er glade for at her i Bergen har all snø og is regnet vekk, så her er det bare og fine veier nå. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 I går la jeg meg for å sove litt i 6-tiden. Våknet nesten kl 22 men endte opp med å sove til 2. 😮 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Det regner her også nå, men det er en del is igjen og stedvis j¤&lig glatt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Entern skrev (7 timer siden): I går la jeg meg for å sove litt i 6-tiden. Våknet nesten kl 22 men endte opp med å sove til 2. 😮 Det der skjedde ganske ofte med Cassidy Tvillingene da vi gikk på ungdomsskolen, for da drev vi ofte på med å døgne sammen. N-4K0 skrev (17 minutter siden): Det regner her også nå, men det er en del is igjen og stedvis j¤&lig glatt. Cassidy Tvillingene er glade for at all snøen og isen har regnet vekk her i Bergen. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (10 timer siden): Nå værende oversikt: 1-2: Anthem 3-4: Elden Ring 5-6: Trackmania (2020) Jeg undrer på om det er enda flere som vil velge spill til i morn, enn bare meg, @Maskinfører, @Entern, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )!! Endret 16. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Nei, de to kommer ikke til å bli gamle sammen. Det er min magefølelse. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Nei, de to kommer ikke til å bli gamle sammen. Det er min magefølelse. Hvem da? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Entern skrev (2 timer siden): Hvem da? Det lurer Cassidy Tvillingene også på?? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Streamen min kræsjet i dag. Hadde egentlig tenkt og streame mer en 1 time og 10 minutter, så kræsjet den. 😔😔 Endret 16. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Streamen min kræsjet i dag. Hadde egentlig tenkt og streame mer en 1 time og 10 minutter, så kræsjet den. 😔😔 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt å høre at streamen din krasjet i dag. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt å høre at streamen din krasjet i dag. Enig med dere der, at det er kjedelig når sånt skjer. 😔 Sånt kan skje også. Håper ikke streamen kræsjer i morn. Håper i vertfall at jeg får lov og streame i litt over 1 time da. Det er det som er planen. 🤗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Enig med dere der, at det er kjedelig når sånt skjer. 😔 Sånt kan skje også. Håper ikke streamen kræsjer i morn. Håper i vertfall at jeg får lov og streame i litt over 1 time da. Det er det som er planen. 🤗 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det går bra med søndagsstreamen din i morgen.🤞🤞🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) krysser alt av lemmer de har nå. 🥴🥴🥴 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) krysser alt av lemmer de har nå. 🥴🥴🥴 Cassidy Tvillingene krysser fingrene vi.🤞🤞🤞🤞 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Pius Paschke tok sin første verdenscupseier igår! 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg savner Pappa ❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 SprengeMobil skrev (9 minutter siden): Pius Paschke tok sin første verdenscupseier igår! Cassidy Tvillingene hørte det på radioen i går vi. Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jeg savner Pappa ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene hørte det på radioen i går vi. Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker vi.🥰🥰 Takk takk det varner 🥰🥰 nattevakta kom på jobb og ringte meg klokken 01:00 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk takk det varner 🥰🥰 nattevakta kom på jobb og ringte meg klokken 01:00 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det var fint gjort.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå