Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har god trening i å takke og bukke og neie.😉😉 Ja det har dere 😀😀 har dere kurs og diplom også eller ? Dere er så flinke at dere kunne vise dere frem for selveste kongen 😀😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det har dere 😀😀 har dere kurs og diplom også eller ? Dere er så flinke at dere kunne vise dere frem for selveste kongen 😀😀 Cassidy Tvillingene tror ikke at vi hadde turt å vise det for kongen. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror ikke at vi hadde turt å vise det for kongen. Ikke det nei ☹️😀😳😳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ikke det nei ☹️😀😳😳 Cassidy Tvillingene hadde nok blitt altfor flaue begge to, hvis vi skulle ha vist det til kongen. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde nok blitt altfor flaue begge to, hvis vi skulle ha vist det til kongen. Dere skulle det ja 😳😳🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (16 minutter siden): Dere skulle det ja 😳😳🥰🥰 Cassidy Tvillingene er litt folkeskye når det kommer til sånne ting. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er litt folkeskye når det kommer til sånne ting. Dere er der ja 😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene er litt folkeskye når det kommer til sånne ting. Men veldig glade i elektroniske klemmer 😀😀😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Dere er der ja 😀😀 Cassidy Tvillingene er nok det ja. Entern skrev (1 minutt siden): Men veldig glade i elektroniske klemmer 😀😀😊😊 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du har helt rett der.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er nok det ja. Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du har helt rett der.👨🦰👩🦰👍👍 Ja jeg har nok det 😀😀👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg har nok det 😀😀👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 😀😀👍👍 Endret 13. desember 2023 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Her var det koselig i kveld 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Her var det koselig i kveld 😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2023 Hvis jeg hadde fått audiens hos kongen, så hadde jeg takket nei. Der har dere meg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2023 Sviskepott skrev (8 timer siden): Hvis jeg hadde fått audiens hos kongen, så hadde jeg takket nei. Der har dere meg. Cassidy Tvillingene hadde nok også takket nei hvis vi fikk audiens hos kongen. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2023 (endret) Nå har jeg rundet Gylt spillet ich 3 ganger allerede. Det tar ca 7-8 timer og runde det spillet. Endret 15. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2023 Cassidy Tvillingene er glade for at mildværet og regnet har komt til Bergen nå.🌧️🌧️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2023 Det skal bli mildt her også, 8 grader i morgen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2023 Cassidy Tvillingene liker best mildvær vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå