TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Maskinfører skrev (På 6.12.2023 den 23.50): Alle skal kommentere sin favoritt Emoji under Kom igjen se hvor mange vi klarer❤️😍😘😜♥️🙏😂💖😑💘🥳🤩🙄😕📬🤙🏼🧠✍️😌😡🥰😅😀😃😄😍🥰😚😝🤪😜🤩🥳🥳 Det var ikke mange av de ny emojier som ikke støtter PlayStation 5, ser jeg. Støtter kun Diskusjons sine old school. Er på ps5 og chater. Ingen av de i sitaten vises på tv skjermen via Ps5. Endret 13. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Korben Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Favoritter? Ja ok da, hva er din favorittbit twistposen? La bananen være til meg eller finn en annen twistpose og ikke lugg i min! Lakrisen er posefyll og alltid den siste biten som blir valgt etter kokos. Frister ikke twist? Vel kom hit da, sitt i armkroken min vennen, jeg skal passe på deg jeg, her er du trygg. Du er så god, jeg er heldig og jeg kjenner du lukter deilig, kjenner jeg nærmer meg halsen din, kysser deg lett på leppene og du biter deg litt i underleppa. DET er favorittbiten min fra nå av! Grrr, ikke gå, babe! Savner deg allerede, bit mer!😄 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Det var da veldig merkelig at det er helt umulig å få tak i julefavorittsjokoladene som jeg alltid pleier å kjøpe på denne tiden. Jeg er skuffet faktisk. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Zelenskyj er i Norge nå. Håld ut og stå på Ukraina. 🇺🇦🇺🇦😃 Og få han der drittstøvelen av Puddingen en lærepenge. 😡😡😡 Hvordan den lærepengen utføres, bryr meg langt oppi ræva. Så lenge han får en lærepenge så blir jeg fornøyd. Endret 13. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Det var da veldig merkelig at det er helt umulig å få tak i julefavorittsjokoladene som jeg alltid pleier å kjøpe på denne tiden. Jeg er skuffet faktisk. Cassidy Tvillingene håper at du får tak i julefavorittsjokoladene dine før jul. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Var i èn butikk i dag og ringte til to mindre nærbutikker, men ingen hadde. 😢 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Det var ikke mange av de ny emojier som ikke støtter PlayStation 5, ser jeg. Støtter kun Diskusjons sine old school. Er på ps5 og chater. Ingen av de i sitaten vises på tv skjermen via Ps5. Nei muligens ikke har ikke så mye erfaring med Playstation går mere i XBOX her sånn Series X og eller X den som kom i fjol eller noe min avdøde katt Maja tisse på den jeg kjøpte i 2017-2018 så det ble ny står en Playstation i ett skap her hjemme pappa kjøpte den var vel den modellen som kom ut i 1994 fikk den vel i 1995 gikk mye i Tekken 3 ett skjelett hadde jeg spill av også også var det han som løp over skunker husker ikke helt hva spillet het Denne 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Var i èn butikk i dag og ringte til to mindre nærbutikker, men ingen hadde. 😢 Åssen sjokolade er dette da ? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Åssen sjokolade er dette da ? De ser nesten ut som twist i størrelsen, fargerikt papir og har forskjellige alkoholsmaker i seg. Sånne her: 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (14 minutter siden): De ser nesten ut som twist i størrelsen, fargerikt papir og har forskjellige alkoholsmaker i seg. Sånne her: De er gode da må du bestille de på nett tenker jeg bestiller du dem i dag så får du de kanskje før jul 7 Dager igjen med post de jobber nå på helgen også og jeg ikke husker feil jobber nok små alver nå sorteringsbåndene https://www.cooperscandy.no/fazer-liqueur-fills-350g https://www.billigmarkedet.no/products/fazer-liqueur-fills-250g 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (5 timer siden): De ser nesten ut som twist i størrelsen, fargerikt papir og har forskjellige alkoholsmaker i seg. Sånne her: Cassidy Tvillingene synes at de ser skikkelig gode ut.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) @Maskinfører spiller på en konsoll som jeg ikke liker. Jeg er Team Playstation. Endret 13. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Cassidy Tvillingene har akkurat kost oss med to lussekatter hver nå.🥐🥐🥐🥐 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): @Maskinfører spiller på en konsoll som jeg ikke liker. Jeg er Team Playstation. Du gjør det ja 😀 Team PlayStation ja 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene har akkurat kost oss med to lussekatter hver nå.🥐🥐🥐🥐 Ja da er dere heldige 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja da er dere heldige 🥰🥰 Ja og Cassidy Tvillingene har bakt lussekatter sammen i dag.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene har bakt lussekatter sammen i dag.😊😊☺️☺️ Ja da er dere flinke 😳😳😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja da er dere flinke 😳😳😀😀😀 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Bare koselig det er dere flinke til 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Bare koselig det er dere flinke til 🥰🥰 Cassidy Tvillingene har god trening i å takke og bukke og neie.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå