Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (34 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) koser seg med bakstversk midt på svarte natta, når jeg skal snart legge meg. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 CC er tidlig ute med og ønske meg riktig god natt. Førsta nå skal jeg legge meg. Natta folks. 😴😴😴💤💤💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): CC er tidlig ute med og ønske meg riktig god natt. Førsta nå skal jeg legge meg. Natta folks. 😴😴😴💤💤💤 Cassidy Tvillingene liker å være tidlig ute vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg er heller for tidlig ute, enn for sen. Å slumse med andre menneskers tid liker jeg ikke. 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Sviskepott skrev (51 minutter siden): Jeg er heller for tidlig ute, enn for sen. Å slumse med andre menneskers tid liker jeg ikke. God regel å følge 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): God regel å følge Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg er heller for tidlig ute, enn for sen. Å slumse med andre menneskers tid liker jeg ikke. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Vi skulle hatt hver vår store hengekøye med god madrass og med tak over, så vi kunne slappe godt av i vintersoveposer/pute/gode klær og pratet, vært stille eller slappet av som vi hadde lyst til. Mens snøen dalte sakte og noen stjerner tittet ned på oss. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg har blitt skuffet av Platekompaniet i dag. 😑😑 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt skuffet av Platekompaniet i dag. 😑😑 Cassidy Tvillingene lurer på hva som har skjedd?? Sviskepott skrev (2 minutter siden): Vi skulle hatt hver vår store hengekøye med god madrass og med tak over, så vi kunne slappe godt av i vintersoveposer/pute/gode klær og pratet, vært stille eller slappet av som vi hadde lyst til. Mens snøen dalte sakte og noen stjerner tittet ned på oss. Cassidy Tvillingene synes at det høres så idyllisk og eventyrlig ut. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Sviskepott skrev (44 minutter siden): Vi skulle hatt hver vår store hengekøye med god madrass og med tak over, så vi kunne slappe godt av i vintersoveposer/pute/gode klær og pratet, vært stille eller slappet av som vi hadde lyst til. Mens snøen dalte sakte og noen stjerner tittet ned på oss. Ja det hadde vært koselig TheDarkSycamore - SCM skrev (44 minutter siden): Jeg har blitt skuffet av Platekompaniet i dag. 😑😑 Hva har skjedd? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på hva som har skjedd?? Entern skrev (Akkurat nå): Hva har skjedd? Svært så nysgjerrig dere ble da. 🙄 Platekompaniet var ikke tydelig i e-posten. Jeg fikk innrykk at de skulle sende dette spillet til meg (Se bildet), og jeg fikk retur konvolutt istedenfor i dag. 😔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Cassidy Tvillingene er skyldige etter tiltalen vi er svært nysgjerrige begge to.😉😉 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut at Platekompaniet ikke var tydelig i Eposten. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene er skyldige etter tiltalen vi er svært nysgjerrige begge to.😉😉 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut at Platekompaniet ikke var tydelig i Eposten. Får ikke dere snart nakkesleng og krampe i smilemusklene, sånn som dere nikker og smiler sånn? 🥴🥴🤪😝 Endret 12. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Får ikke dere snart nakkesleng og krampe i smilemusklene, sånn som dere nikker og smiler sånn? 🥴🥴🤪😝 Nei, de er alltid blide, og holder musklene myke og smidige med daglige øvelser 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Får ikke dere snart nakkesleng og krampe i smilemusklene, sånn som dere nikker og smiler sånn? 🥴🥴🤪😝 Cassidy Tvillingene får bare visuell nakkesleng og kramper vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Nei, de er alltid blide, og holder musklene myke og smidige med daglige øvelser 😊 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du har helt rett der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 I dag har jeg kjøpt pinnekjøtt og ribbenstek. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): I dag har jeg kjøpt pinnekjøtt og ribbenstek. Cassidy Tvillingene liker veldig godt både pinnekjøtt og ribbesteik.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 CorvusCorax skrev (10 minutter siden): I dag har jeg kjøpt pinnekjøtt og ribbenstek. Nam nam nam 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Nam nam nam Cassidy Tvillingene sier akkurat det samme vi.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå