N-4K0 Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg bryr meg overhodet ikke om fotball og har aldri vært i Bergen, men av det jeg har sett er det en fin by 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Da er vi to om angående fotball, @N-4K0. Og følger aldri med på det. Endret 8. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Det var litt moro å følge med på resultatene til Manchester United mens Solskjær var manager da. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Da er du alene mellom oss to. 🥴 Det skjer ikke fra min side. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg følger ikke fotballresultater i det hele tatt nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Cassidy Tvillingene er ikke sånn mega interesserte i fotball, men vi har et engelsk favoritt fotballag og et norsk favoritt fotballag og de er FC Liverpool og SK Brann. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Nå skal jeg en tur på stampuben 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nå skal jeg en tur på stampuben Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, nå må du kose deg på stampuben din.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Ja, det høres egentlig hyggelig ut, men jeg vet godt hvordan lydnivået kan være på en slik plass og folk er ikke helt edrue heller, så jeg tror ikke det hadde vært plassen for meg. 😰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Sviskepott skrev (6 minutter siden): Ja, det høres egentlig hyggelig ut, men jeg vet godt hvordan lydnivået kan være på en slik plass og folk er ikke helt edrue heller, så jeg tror ikke det hadde vært plassen for meg. 😰 Cassidy Tvillingene holder oss også unna puber og barer, for vi mener også at det blir litt for mye alkoholdrikking der. 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Hyggelige folk kan snakkes med tidligere på kvelden. Jeg må logge av nå. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Hyggelige folk kan snakkes med tidligere på kvelden. Jeg må logge av nå. Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi ønsker deg en Godfredagskveld videre @Sviskepott😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Mange takk skal dere ha. Kommer nok innom i morgen en gang, men da har kanskje noen av folkene her vondt i hodet? 🦘 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Cassidy Tvillingene er ikke to av de som kommer til å ha vondt i hodet, for vi spiser bare potetgull og drikker brus her i kveld og i natt.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg skal ha frokost snart og det gleder jeg meg til. Alt blir bedre med god frokost og jeg skal ha sylteskiver på skivene. Og sennep. 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Det var godt og jeg tror jeg må kjøpe nok en liten bit, for det blir tomt før juleuka. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Det høres ut som en god idé 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår kopp med Cappuccino.☕☕ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Donald Duck har fylt 75 år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå