Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden):

Dere må ikke være redd for og si feil. Det er sånn man lærer. 😏😏 Jeg er bare nysgjerrig på hva dere syns om  den videoen, det er alt. 😃

Cassidy Tvillingene synes at den videoen er veldig kreativ og kunstnerisk.😊😊☺️☺️

 

Entern skrev (7 timer siden):

Huff da 🥶🥶🥶

Men det går bra, for Cassidy Tvillingene har kjøpt oss ny varmeovn i dag, så nå har vi fått varme igjen.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to oljeovner, bank i bordet at ingen av dem har gnistret eller tatt fyr. Har hatt dem begge ganske mange år nå, det er pga mine forhåndsregler.

Det er å tørke støv mellom rillene når det faktisk trengs.

Andre er og passe på at jeg ikke skrur dem av og på for ofte, det kan skape slitasje og utføre gnister, hvis det skjer for ofte. Justerer kun på termostaten.

Det er viktig med forhåndsregler. :yes:

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden):

Jeg har to oljeovner, bank i bordet at ingen av dem har gnistret eller tatt fyr. Har hatt dem begge ganske mange år nå, det er pga mine forhåndsregler.

Det er å tørke støv mellom rillene når det faktisk trengs.

Andre er og passe på at jeg ikke skrur dem av og på for ofte, det kan skape slitasje og utføre gnister, hvis det skjer for ofte. Justerer kun på termostaten.

Det er viktig med forhåndsregler. :yes:

Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden):

 

Cassidy Tvillingene synes at det antall reaksjonspoengregelen er ganske kjip vi.:cry::cry::yes::yes:

Det er årsaken at jeg har sluttet med og like i hytt og pine. Liker heller ikke det selv at det er en begrensning på det. 😑 Men samtidig forstår jeg jo også hvorfor Diskusjon.no har valgt den begrensningen på likes også. 😏

De fleste her inne på Diskusjon.no er ikke glad i at folk spammer. 😃 Det er en regel på det også. Mener jeg husker. 😊

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden):

Det er årsaken at jeg har sluttet med og like i hytt og pine. Liker heller ikke det selv at det er en begrensning på det. 😑 Men samtidig forstår jeg jo også hvorfor Diskusjon.no har valgt den begrensningen på likes også. 😏

De fleste her inne på Diskusjon.no er ikke glad i at folk spammer. 😃 Det er en regel på det også. Mener jeg husker. 😊

Cassidy Tvillingene liker ikke den regelen med antall ryktepoeng uansett.:no::no:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene stikker kanskje innom en tur vi.😉😉

Kanskje!! Det blir 1 timers stream i dag. Hvis dere skal klare og få med dere litt av streamen min, da er det lurt og stikke innom den mellom kl 20:15 eller 20:45. Jeg runder av streamen min ca kl 21:00. 🤗:yes:

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Kanskje!! Det blir 1 timers stream i dag. Hvis dere skal klare og få med dere litt av streamen min, da er det lurt og stikke innom den mellom kl 20:15 eller 20:45. Jeg runder av streamen min ca kl 21:00. 🤗:yes:

Cassidy Tvillingene skal prøve, vi har litt trøbbel med nettet her hos oss i kveld.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Håper nett-trøbbelet gir seg 😊

Det er WiFi Ruteren vår, som begynner å svikte, men Cassidy Tvillingene venter på en ny en nå.:yes::yes:

 

TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden):

CC har bekreftet at de fikk sett streamen min i dag. 🤗👍

Ja Cassidy Tvillingene storkoste oss med streamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...