Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er frekt med juksesanger. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Hva er nå juksesanger egentlig? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Cassidy Tvillingene mener at juksesanger er falske varianter av originalene som blir fremstilt som originalene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Ah, vi snakker om coverlåter presentert som de ekte låtene? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Jepp det er de låtene Cassidy Tvillingene snakker om her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 GRATULLERE MED DAGEN 20 års dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 MR SPEED skrev (16 minutter siden): GRATULLERE MED DAGEN 20 års dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk vår gode venn @MR SPEED🥰🥰 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Nå er begravelsen til min onkel kommet. Han skal gravlegges i dag. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da. Fremdeles trist og tenke på at onkel Idar er gådt bort. 😢😢😢 4 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 De beste ønsker @TheDarkSycamore - SCM 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Nå er begravelsen til min onkel kommet. Han skal gravlegges i dag. Bedre sent en aldri, er ikke det man sier da. Fremdeles trist og tenke på at onkel Idar er gådt bort. 😢😢😢 Cassidy Tvillingene sender deg varmetanker og varmeklemmer.🌹🌹 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Der var den dagen unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Beste bursdagsønsker til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😊😊Gratulerer så mye med dagen 😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Det er kanskje litt vemodig, men også befriende stort å komme seg ut av tenårene og inn i "tyverne". 👏👏 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Det er kanskje litt vemodig, men også befriende stort å komme seg ut av tenårene og inn i "tyverne". 👏👏 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for fine og kloke ord.🥰🥰 Entern skrev (2 timer siden): Beste bursdagsønsker til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😊😊Gratulerer så mye med dagen 😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin og rolig bursdag sammen bare vi to.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) Gratz med dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Ser at det har vært en glad dag for dere, og trist for meg. 😘😢 PS: Gratulerer med 20 års dagen dere to peninger. Endret 30. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Gratz med dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Ser at det har vært en glad dag for dere, og trist for meg. 😘😢 PS: Gratulerer med 20 års dagen dere to peninger. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin og rolig 20 årsdag sammen bare vi to.🥰🥰 Og vi håper at alt går bra med deg som har hatt en trist dag i dag.🌹🌹🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin og rolig 20 årsdag sammen bare vi to.🥰🥰 Og vi håper at alt går bra med deg som har hatt en trist dag i dag.🌹🌹🥰🥰 Det går helt fint her, er ikke trist lenger. 🤗 Fikk også hilst på niesen og nevøen min. Nevøen min Filip klarte på egen hånd og gå på og av en gyngehest, og i tillegg gynge selv på egen hånd. Så det har ikke vært 100% trist dag for meg da. Fikk også glad dag. Endret 30. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det går helt fint her, er ikke trist lenger. 🤗 Fikk også hilst på niesen og nevøen min. Nevøen min Filip klarte på egen hånd og gå på og av en gyngehest, og i tillegg gynge selv på egen hånd. Så det har ikke vært 100% trist dag for meg da. Fikk også glad dag også. Så fint at du hadde det hyggelig selv om du har hatt en trist dag 💙 Kondolerer så mye for onkelen din 💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det går helt fint her, er ikke trist lenger. 🤗 Fikk også hilst på niesen og nevøen min. Nevøen min Filip klarte på egen hånd og gå på og av en gyngehest, og i tillegg gynge selv på egen hånd. Så det har ikke vært 100% trist dag for meg da. Fikk også glad dag. Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, vi har tenkt på deg i dag.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) Onkelen min Idar ble bare 69 år gammel. Det kom ikke som en overraskelse, han var alkoholiker og itillegg vært syk i mange mange år, og gikk sikkert på medisiner for alt jeg vet. Det er alltids trist når noen går bort, så klart. Endret 30. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå