Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Det er kanskje litt vemodig, men også befriende stort å komme seg ut av tenårene og inn i "tyverne". 👏👏

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk for fine og kloke ord.🥰🥰

 

Entern skrev (2 timer siden):

Beste bursdagsønsker til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😊😊Gratulerer så mye med dagen 😊😊

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin og rolig bursdag sammen bare vi to.🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Gratz med dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Ser at det har vært en glad dag for dere, og trist for meg. 😘😢

PS: Gratulerer med 20 års dagen dere to peninger.

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin og rolig 20 årsdag sammen bare vi to.🥰🥰 Og vi håper at alt går bra med deg som har hatt en trist dag i dag.🌹🌹🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin og rolig 20 årsdag sammen bare vi to.🥰🥰 Og vi håper at alt går bra med deg som har hatt en trist dag i dag.🌹🌹🥰🥰

Det går helt fint her, er ikke trist lenger. 🤗 Fikk også hilst på niesen og nevøen min. Nevøen min Filip klarte på egen hånd og gå på og av en gyngehest, og i tillegg gynge selv på egen hånd. Så det har ikke vært 100% trist dag for meg da. Fikk også glad dag.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå):

Det går helt fint her, er ikke trist lenger. 🤗 Fikk også hilst på niesen og nevøen min. Nevøen min Filip klarte på egen hånd og gå på og av en gyngehest, og i tillegg gynge selv på egen hånd. Så det har ikke vært 100% trist dag for meg da. Fikk også glad dag også.

Så fint at du hadde det hyggelig selv om du har hatt en trist dag 💙

Kondolerer så mye for onkelen din 💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Det går helt fint her, er ikke trist lenger. 🤗 Fikk også hilst på niesen og nevøen min. Nevøen min Filip klarte på egen hånd og gå på og av en gyngehest, og i tillegg gynge selv på egen hånd. Så det har ikke vært 100% trist dag for meg da. Fikk også glad dag.

Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, vi har tenkt på deg i dag.🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...