N-4K0 Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Grilling eller baking, eller kanskje grillbaking eller bakegrilling. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Cassidy Tvillingene synes at den der er fin vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Nå har jeg sett Inception sammen med fattern, den var litt for kaotisk og uoversiktlig og rar for han dessverre, etter at han hadde kreft er han ikke like skarp som før men vi har hatt en finfin kveld særlig med rakfisk og artig episode av Maskorama så han er i godt humør 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Entern skrev (43 minutter siden): Nå har jeg sett Inception sammen med fattern, den var litt for kaotisk og uoversiktlig og rar for han dessverre, etter at han hadde kreft er han ikke like skarp som før men vi har hatt en finfin kveld særlig med rakfisk og artig episode av Maskorama så han er i godt humør Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre.🥰🥰 Takk det var fint sagt 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Takk det var fint sagt 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at dere har kost dere i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Entern skrev (1 time siden): Nå har jeg sett Inception sammen med fattern, den var litt for kaotisk og uoversiktlig og rar for han dessverre, etter at han hadde kreft er han ikke like skarp som før men vi har hatt en finfin kveld særlig med rakfisk og artig episode av Maskorama så han er i godt humør Jeg elsker den filmen. 😍🥰😘 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg elsker den filmen. 😍🥰😘 Jeg også 💙 fantastisk film 😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at dere har kost dere i kveld.🥰🥰 Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har kost oss med hostesaft og halspastiller i kveld. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med hostesaft og halspastiller i kveld. Da håper jeg dere snart blir friske 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Da håper jeg dere snart blir friske 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på at vi blir kvitt forkjølelsessvineriet før bursdagen vår.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 CC, planlegger bursdagen sin. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Håper @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) får en fin og hyggelig bursdag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Jeg klarte og knalle knollen min i baderommsdørhåntaket i dag. Au 😨 Endret 19. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Cassidy Tvillingene synes ikke det hørtes noe godt ut nei. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg knakk en jeksel i går og må ringe tannlegen i morgen. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Nå er det søndags stream. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til hos tannlegen i morgen @N-4K0😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Ønsker også @N-4K0 lykke til med tannlegen i morgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå