Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Maskinfører er skikkelig snill og grei.🥰🥰 Ja det er han 😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er han 😊😊 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi hjelper hverandre.😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var veldig fint og snilt gjort at du hjalp Entern med dette.🥰🥰 Ja jeg også har tenkt mye på det da 🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Ja jeg liker det masse også 😀😀 Ja 😀👍 Veldig glad for hjelpen 😀👍 Ja bare koselig 😊👍😊👍😊👍 😀😊 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (39 minutter siden): @Maskinfører hjalp meg med profilbilde 😀 Det gjør godt å bli seg selv igjen. 👏 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Det vart,n jo 😀👍😳 Veldig snilt gjort, Herr Maskinfører. Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja jeg også har tenkt mye på det da 🥰🥰 Stort stykke valgfri kake til deg om du liker sånt da? 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi hjelper hverandre.😊😊☺️☺️ Enig 😊😊👍👍 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja bare koselig 😊👍😊👍😊👍 😀😊 Veldig bra du gjorde det altså 😀😊☺️ Sviskepott skrev (8 minutter siden): Det gjør godt å bli seg selv igjen. 👏 Ja😀 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Enig 😊😊👍👍 Veldig bra du gjorde det altså 😀😊☺️ Ja😀 Ja er jo det 😀😀😀😊😊😊👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (20 minutter siden): Det gjør godt å bli seg selv igjen. 👏 Veldig snilt gjort, Herr Maskinfører. Stort stykke valgfri kake til deg om du liker sånt da? Ja jeg er veldig snill jeg elsker kake jeg også 🍰 😀😀 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Hurraaaa! "MASKINFØRER" er dagens helt! 🤩 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (11 minutter siden): Hurraaaa! "MASKINFØRER" er dagens helt! 🤩 Enig 🥳🥳🥳 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja er jo det 😀😀😀😊😊😊👍👍👍 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja jeg er veldig snill jeg elsker kake jeg også 🍰 😀😀 Hurra 🥳🥳🥳 (jeg liker også kake 🍰😊) 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Nå må jeg på jobb 😅 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Enig 🥳🥳🥳 Hurra 🥳🥳🥳 (jeg liker også kake 🍰😊) Ja jeg også 🍰😊 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Kos dere med tanken på et stort, velsmakende stykke kake av fritt valg...og ha en bra dag på jobb. 👋 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en god dag på jobb.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Segway har jeg aldri prøvd og kommer nok heller ikke til å gidde. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Da var oda her alt inn i kjøleskapet Uten en ting fikk 2 av en annen ting da 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Speed har fått Oda inn i kjøleskapet, hvordan får hun plass? (jeg vet hva Oda er altså ) 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (7 timer siden): Kos dere med tanken på et stort, velsmakende stykke kake av fritt valg...og ha en bra dag på jobb. 👋 Takk takk har kost meg med bensinstasjonskake idag jeg 😀 flott hu jenta og 😀 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 @Maskinfører Åjasså? Er du på litt småjakt etter fruentimmer i livet? 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (55 minutter siden): @Maskinfører Åjasså? Er du på litt småjakt etter fruentimmer i livet? Hehe er vel heller henne som som vil ha en kjekk Norsk mann 😳 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå