Sviskepott Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Så absolutt er jeg det, for innom av og til må til. Ny dagsrutine nå det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å snakke med deg @Sviskepott😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Takker så mye for hyggelige ord, stereovennene mine. 🫂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker godt å snakke med deg.🥰🥰 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 “Discovery is dangerous... but so is life. A man unwilling to take risk is doomed never to learn, never to grow, never to live.” - House Harkonnen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Cassidy Tvillingene savner ikke tv selv om vi ikke har hatt det hjemme hos oss siden desember 2016. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Drømmeland begynner så smått og tilkalle meg nå. 💤😴😴💤💤😴 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig God Tur til Drømmeland @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 CC kommer med en nattahilsen i god tid i forveien. 🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene liker å være tidlig ute vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 CC er en LÅVTUV nå. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene ser at vi har blitt LÅVTUV-et nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 @Maskinfører hjalp meg med profilbilde 😀 1 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene synes det er bra, og vi digger det kule profilbildet ditt som du også har på KG.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (14 minutter siden): @Maskinfører hjalp meg med profilbilde 😀 Det vart,n jo 😀👍😳 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes det er bra, og vi digger det kule profilbildet ditt som du også har på KG.🥰🥰 Var derfra jeg tok det 😀🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes det er bra, og vi digger det kule profilbildet ditt som du også har på KG.🥰🥰 Ja jeg liker det masse også 😀😀 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det vart,n jo 😀👍😳 Ja 😀👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Var derfra jeg tok det 😀🥰🥰 Veldig glad for hjelpen 😀👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det vart,n jo 😀👍😳 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Var derfra jeg tok det 😀🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det var veldig fint og snilt gjort at du hjalp Entern med dette.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det var veldig fint og snilt gjort at du hjalp Entern med dette.🥰🥰 Det synes jeg også 😀😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg også 😀😊👍 Cassidy Tvillingene synes at Maskinfører er skikkelig snill og grei.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå