Sviskepott Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Det skulle være så enkelt som det er her...å styre verdens folk. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det skulle være så enkelt som det er her...å styre verdens folk. Helt enig 😊👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg har helt glemt lønsj og må ha noe mat med en gang. 🙃 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Jeg har helt glemt lønsj og må ha noe mat med en gang. 🙃 God idé, det skal jeg og snart spise 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Sviskepott skrev (36 minutter siden): Sviskekompott med melk og sukker er kjempegodt! Entern skrev (21 minutter siden): Enig Cassidy Tvillingene er også helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Nå har jeg spist rundstykker med gulost, med te til 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Nå har jeg spist rundstykker med gulost, med te til Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig godt ut.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig godt ut.😋😋🥰🥰 Det var det 😊😊👍👍 Nå skal jeg sove litt 😊💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det var det 😊😊👍👍 Nå skal jeg sove litt 😊💤 Nå skal Cassidy Tvillingene også sove.😴😴💤💤🥱🥱 Vi ønsker deg en God Lur.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nå skal Cassidy Tvillingene også sove.😴😴💤💤🥱🥱 Vi ønsker deg en God Lur.🥰🥰 Jeg ønsker dere også en god lur 😊😊💤💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg ønsker dere også en god lur 😊😊💤💤 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg har aldri klart å være så LUR at jeg sover på dagtid. Ikke en eneste liten siesta får jeg til. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene håper at du blir uthvilt allikevel. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Det blir jeg nok snart, for jeg skal legge meg. 🛌 Godnatt snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Det er en stund siden vi har sett deg nå, det var hyggelig å få se deg her i dag vi har savnet deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 For All the Dogs er Drakes nyeste album. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er et skikkelig bra album.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Fortsetter der jeg slapp idag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene holder med deg der vi. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Redigerte jeg den? Endret 5. november 2023 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå