Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Cassidy Tvillingene er Enighetsspredergutten og Enighetssprederjenten. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg har brukt opp likes igjen. Derfor får ikke vennene mine her og andre flotte folk så mye 👍 og 💙 som de burde få😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Entern skrev (31 minutter siden): Jeg har brukt opp likes igjen. Derfor får ikke vennene mine her og andre flotte folk så mye 👍 og 💙 som de burde få😢 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt, Tusen Takk for at du gir oss beskjed.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt, Tusen Takk for at du gir oss beskjed.😊😊☺️☺️ Ville at dere skulle få vite hvorfor så dere ikke ble lei dere for å ikke få 👍💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Ville at dere skulle få vite hvorfor så dere ikke ble lei dere for å ikke få 👍💙 Cassidy Tvillingene hadde nok tenkt at det var grunnen når vi ikke fikk likes, men det er bra at du gir beskjed.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Én smarttelefon har langt mer kraft enn de første datamaskinene, som var store som toetasjers hus, om ikke mer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Cassidy Tvillingene bruker bare pc på nett vi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg bruker pc 99% av tiden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Cassidy Tvillingene bruker pc 100% av tiden. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Bruker stort sett bare brett på nett jeg, sånn på privaten da. Spiller spill på Pc. Jobber også på Pc (ikke samme Pc😅). 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg bruker veldig sjelden nettbrett, selv om jeg har et liggende som faktisk er nytt og bare såvidt prøvd, kampanje ved kjøp av ny mobil for et par år siden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Cassidy Tvillingene har ikke nettbrett vi.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Nettbrett er greit, men pc er bedre. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Sfinx smaker bra med julebrusen nei sove tid nå 1 Lenke til kommentar
BicMedium Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Det er ikke slik det er! 🤨 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 BicMedium skrev (52 minutter siden): Det er ikke slik det er! 🤨 Hva er ikke slik det er? 🤔😀 1 Lenke til kommentar
BicMedium Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Hva er ikke slik det er? 🤔😀 Den egentlige virkeligheten. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 BicMedium skrev (43 minutter siden): Den egentlige virkeligheten. Filosofi på en søndag 🥳🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Sviskekompott med melk og sukker er kjempegodt! 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Sviskepott skrev (14 minutter siden): Sviskekompott med melk og sukker er kjempegodt! Enig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå