Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), sjekk Discord serveren min, jeg har sendt dere en PM der. 🤗 Nå har jeg delt ut de nye kanalene mine til medlemene mine der inne. 😊 Samme gjelder deg også @SprengeMobil, du må gjerne også sjekke ut serveren min, i hva du har tilgjengelig til. 😃

Cassidy Tvillingene skal sjekke på Discord serveren din senere i natt.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nå må jeg ordne en medeltid rolle til dere, hvis dere skal kunne fjerne "[film/serie]" og "[kick-streame]" rollene selv. Jeg kjenner dere såpass nå, at det er ikke helt dere det med og bedrive med sånt. 😳 Med mindre dere faktisk er fornøyde da, snodige snille søte raringer. 😏

Et annen alternativ, er at jeg kan fjerne de to uheldige rollene for dere. Hvis det går greit da? Sånn at dere slipper og fjerne dem selv. 😃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nå må jeg ordne en medeltid rolle til dere, hvis dere skal kunne fjerne "[film/serie]" og "[kick-streame]" rollene selv. Jeg kjenner dere såpass nå, at det er ikke helt dere det med og bedrive med sånt. 😳 Med mindre dere faktisk er fornøyde da, snodige snille søte raringer. 😏

Et annen alternativ, er at jeg kan fjerne de to uheldige rollene for dere. Hvis det går greit da? Sånn at dere slipper og fjerne dem selv. 😃

Cassidy Tvillingene overlater dette til deg vi.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...