Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nå kan man enderlig velge selv egen rolle på SCM-Cartel. Jeg sendte dere en PM på Discord. Cassidy Tvillingene skal sjekke Discord senere i natt, på gamle pc-en vår.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Så dere der da oxo TEAD @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene er fortsatt på Discord ja.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), ikke glem og sjekk ut det nye, jeg har lagt ut på SCM-Cartel serveren min. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), ikke glem og sjekk ut det nye, jeg har lagt ut på SCM-Cartel serveren min. 🙃 Cassidy Tvillingene skal prøve vårt beste i å huske og ikke glemme det.😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal prøve vårt beste i å huske og ikke glemme det.😉😉👍👍 Skulle ikke dere velge noe roller eller? 😳🥺 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Gnarls Barkley bestod av CeeLo Green og Danger Mouse. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Skulle ikke dere velge noe roller eller? 😳🥺 Cassidy Tvillingene fikk ikke til å velge roller. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Gnarls Barkley bestod av CeeLo Green og Danger Mouse. Du må også gjerne sjekke ut selv valgt rollene jeg har opprettet i Discord serveren min. 🙃 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Du må også gjerne sjekke ut selv valgt rollene jeg har opprettet i Discord serveren min. 🙃 Sure I have to! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene sjekker det også ut. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Det var den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene koser oss med brus nå.🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 BeyondAll var brukeren. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene er snopesyke nå i natt.🍬🍬😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 SprengeMobil skrev (34 minutter siden): Sure I have to! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk ikke til å velge roller. Ser fremdeles ikke store endringer fra dere på selv valgte roller på Discord serveren min. 🥺🥺 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): Ser fremdeles ikke store endringer fra dere på selv valgte roller på Discord serveren min. 🥺🥺 Cassidy Tvillingene får ikke til å velge roller, så vi orker ikke å stresse mer med det nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) CC fikk til og velge noe av det, så jeg. Neste gang blir Musikk-Geek og velge deres side rolle. 🤗🤗 Endret 12. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): CC fikk til og velge noe av det, så jeg. Neste gang blir Musikk-Geek og velge deres side rolle. 🤗🤗 Cassidy Tvillingene får se hva som skjer vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene får se hva som skjer vi. Har dere lært noe nytt i dag, da? At det er ikke så vanskelig som dere skal ha seg til. 🤗 Endret 12. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå