MR SPEED Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Oda kommer snart COLA da 😃😃😃😃 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Stemming i dag! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Nei takk men kjøpt batteri i dag… nesten 60 avslag på ROBOTMASTER s1 batteri 490.kr gammel pris 1200.kr se banne tråden bilder https://djioslo.no/produkt/billigkroken/robomaster-s1-part3-intelligent-battery/ Endret 11. september 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) En ny spille fri uke kommet. Endret 11. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Cassidy Tvillingene stemte ikke ved dette valget noen av oss to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene stemte ikke ved dette valget noen av oss to. Det er viktig å stemme. Endret 11. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Det er viktig å stemme. Ikke hvis de ikke holder det de sier da DS For mange år siden lovet de mat prisene skulle gå ned men de gikk opp da pokker idioter da De bare lover å lover å holder ikke en dritt da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Ikke hvis de ikke holder det de sier da DS For mange år siden lovet de mat prisene skulle gå ned men de gikk opp da pokker idioter da De bare lover å lover å holder ikke en dritt da Cassidy Tvillingene synes bare at politikerne lover å lyver, og så gjør de ikke annet enn å krangle.👎👎 TheDarkSycamore - SCM skrev (20 minutter siden): Det er viktig å stemme. Cassidy Tvillingene hadde kanskje stemt hvis politikerne hadde vært flinkere til å engasjere velgere til å ville stemme, i stedet for å bare krangle og slenge dritt til hverandre. Vi synes bare at politikerne er en gjeng kranglefanter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Glemte RC er oxo radiostyrt hobby da 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes bare at politikerne lover å lyver, og så gjør de ikke annet enn å krangle.👎👎 Cassidy Tvillingene hadde kanskje stemt hvis politikerne hadde vært flinkere til å engasjere velgere til å ville stemme, i stedet for å bare krangle og slenge dritt til hverandre. Vi synes bare at politikerne er en gjeng kranglefanter. Dere har blidt hørt på det, hvis dere hadde stemt. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Dere har blidt hørt på det, hvis dere hadde stemt. 🙃 Cassidy Tvillingene hadde stemt blankt begge to hvis vi hadde stemt, for vi synes bare at politikerne lover å lyver uansett. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene hadde stemt blankt begge to hvis vi hadde stemt, for vi synes bare at politikerne lover å lyver uansett. Enig cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september 2023 Del Skrevet 11. september 2023 MR SPEED skrev (34 minutter siden): Enig cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Det var lenge siden jeg har sett ho Ingrid Bjørnov på tv. Husker at jeg så på henne når jeg var i mine yngre alder. Hun er veldig kreativ i musikken sin, digger det. 🥰🥰 Endret 12. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Det var lenge siden jeg har sett ho Ingrid Bjørnov på tv. Husker at jeg så på henne når jeg var i mine yngre alder. Hun er veldig kreativ i musikken sin, digger det. 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes også at hun er bra.🥰🥰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Hvem er ho????? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene foreslår at du Googler Ingrid Bjørnov vi @MR SPEED 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Nå har jeg vært der Endret 12. september 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 Cassidy Tvillingene hører på mye bra musikk sammen nå i kveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2023 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), nå kan man enderlig velge selv egen rolle på SCM-Cartel. Jeg sendte dere en PM på Discord om det. Endret 12. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå