Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Cassidy Tvillingene er ikke redde for å prøve noe nytt på McDonalds, men vi har funnet favorittmenyen vår der. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Kjipt når det kommer inn troll på tråder i dette underforumet 😩😩😩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (51 minutter siden): Kjipt når det kommer inn troll på tråder i dette underforumet 😩😩😩 ONE da DS er ikke et troll da 😃@TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 MR SPEED skrev (8 minutter siden): ONE da DS er ikke et troll da 😃@TheDarkSycamore - SCM Nei @TheDarkSycamore - SCM er en snill og ordentlig fyr akkurat som deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @SprengeMobil og @CorvusCorax💙 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Kjipt når det kommer inn troll på tråder i dette underforumet 😩😩😩 Cassidy Tvillingene har rapportert innlegget som er trolling i den ene telletråden vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har rapportert innlegget som er trolling i den ene telletråden vi. Bra👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Bra👍 Cassidy Tvillingene ser at nettrollet har vært i Bannetråden v3 også, så vi rapporterte den trollingen også. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at nettrollet har vært i Bannetråden v3 også, så vi rapporterte den trollingen også. Kjempebra, det gjorde jeg også 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Kjempebra, det gjorde jeg også 👍 For Cassidy Tvillingene vil ikke ha noe av nettroll som lager kvalm her inne på Lekeplassen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): For Cassidy Tvillingene vil ikke ha noe av nettroll som lager kvalm her inne på Lekeplassen. Ikke jeg heller 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Nei @TheDarkSycamore - SCM er en snill og ordentlig fyr akkurat som deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @SprengeMobil og @CorvusCorax💙 💙 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): 💙 Veldig hyggelig og fint at du også er her 💙 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller Så Cassidy Tvillingene håper at disse trollingsinnleggene blir fjernet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Veldig hyggelig og fint at du også er her 💙 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Så Cassidy Tvillingene håper at disse trollingsinnleggene blir fjernet. Enig 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Veldig hyggelig og fint at du også er her 💙 Hyggelig å høre 💙 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Cassidy Tvillingene koser oss med Urgebokser og Colabokser nå.🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Håper jeg sover bedre i natt, har sover dårlig noen netter nå. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Håper jeg sover bedre i natt, har sover dårlig noen netter nå. Cassidy Tvillingene håper at du får sove bra i natt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Håper jeg sover bedre i natt, har sover dårlig noen netter nå. Håper du får sove bedre i natt😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå