Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Cassidy Tvillingene skal også besøke vår gode venn kjøleskapet nå snart.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin spasertur @Entern🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Cassidy Tvillingene er fortsatt våkne. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Ja Cassidy Tvillingene har det bra i dag. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg har hatt en fin spasertur og nå skal jeg spise lunsj 😄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Cassidy Tvillingene har spist to ostesmørbrød hver til lunsj akkurat nå i sted.🧀🧀🧀🧀🥪🥪🥪🥪🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Sitter å koper nå😄 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Der var den søvnen unnagjort. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 da var kofein pilla tatt er for ikke sovne oda kommer etter på da 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Studenter med frakk og pipe og gjør ikke så mye Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 sitter her sulten nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Taperen vinner applausen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2023 Cassidy Tvillingene titter litt innom her nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2023 NB: You cannot use shields, staff, wand, rod, percussion instruments and drum instruments, when you perform this attack. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2023 Cassidy Tvillingene synes at du skriver bra engelsk @TheDarkSycamore - SCM👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2023 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) syns jeg skriver bra engelsk, når jeg faktisk har brukt google translate. Takk tror jeg. 🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2023 Cassidy Tvillingene forsto hvert eneste ord du skrev på engelsk over der, vi to lærte oss engelsk før vi lærte oss norsk. @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå