TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Der var den 7 timer og et kvarter søvnen unnagjort. ☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Vi har akkurat drukket kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 01:02 Del Skrevet søndag kl 01:02 Der har vi gått over til sommertid. 🕰️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:06 Del Skrevet søndag kl 02:06 Jepp det ser vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 11:07 Del Skrevet søndag kl 11:07 Ser det å maven smertene å er nesten vekk 😍 ikke noe kvalme mere eller 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:14 Del Skrevet søndag kl 11:14 Det liker vi å høre, det er Helt Toppers.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
November79 Skrevet mandag kl 13:01 Del Skrevet mandag kl 13:01 Hei, jeg er ny her 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:23 Del Skrevet mandag kl 17:23 Nå er vi våkne.😉😉 Lenke til kommentar
November79 Skrevet mandag kl 17:26 Del Skrevet mandag kl 17:26 Lurer på hvilken aprilspøk jeg skal finne på med mine kolleger i morgen 🤔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:34 Del Skrevet mandag kl 17:34 Vi lurer på om vi blir narret med aprilspøker i morgen.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:15 Del Skrevet mandag kl 18:15 November79 skrev (5 timer siden): Hei, jeg er ny her 🙂 Vi ønsker deg velkommen her på Diskusjon.no.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
November79 Skrevet mandag kl 18:59 Del Skrevet mandag kl 18:59 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Vi ønsker deg velkommen her på Diskusjon.no.👨🦰👩🦰 Takk så mye ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:02 Del Skrevet mandag kl 19:02 November79 skrev (2 minutter siden): Takk så mye ❤️ Vi håper at du kommer til å trives her på Diskusjon.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 19:32 Del Skrevet i går, 19:32 (endret) @N-4K0, @SprengeMobil, @Maskinfører, @Kassettspiller, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg har laget enda mer hjemerlaget Magic: The Gathering kort. Hva syns dere? Kule? 😎😎😎 Hexno, Grave Breaker er to sides kort. 😏😌🙃 Endret i går, 19:32 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 19:36 Del Skrevet i går, 19:36 Ser bra ut de supre 👍👍👍👍👍😍😍😍😍😍 @TheDarkSycamore - SCM 🥰🥰🥰🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:53 Del Skrevet i går, 19:53 TheDarkSycamore - SCM skrev (20 minutter siden): @N-4K0, @SprengeMobil, @Maskinfører, @Kassettspiller, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg har laget enda mer hjemerlaget Magic: The Gathering kort. Hva syns dere? Kule? 😎😎😎 Hexno, Grave Breaker er to sides kort. 😏😌🙃 Vi synes at dette er Episke Megakule Kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 20:02 Del Skrevet i går, 20:02 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi synes at dette er Episke Megakule Kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 MR SPEED skrev (24 minutter siden): Ser bra ut de supre 👍👍👍👍👍😍😍😍😍😍 @TheDarkSycamore - SCM 🥰🥰🥰🥰🥰 Dere tre, hvem av de kortene liker dere aller best, eller liker dere dem alle like mye? 🙃🙃🤔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 20:04 Del Skrevet i går, 20:04 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Dere tre, hvem av de kortene liker dere aller best, eller liker dere dem alle like mye? 🙃🙃🤔 Vi liker best kortet med: Bunny Spotspot.🐰🐰🐇🐇🥰🥰🎴🎴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 20:24 Del Skrevet i går, 20:24 TheDarkSycamore - SCM skrev (21 minutter siden): Dere tre, hvem av de kortene liker dere aller best, eller liker dere dem alle like mye? 🙃🙃🤔 Alle sammen thed 👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 20:27 Del Skrevet i går, 20:27 Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå