Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Nå skal vi spise frokost.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Vi har spist havregrøt med eplebiter og blåbær til frokost i dag.🥣🥣🍏🍏🍎🍎🔵🔵😋😋 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Kjedelig og ikke ha nett. Blir delvis hemmet når nette er nede. 🥺🥺 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Kjedelig og ikke ha nett. Blir delvis hemmet når nette er nede. 🥺🥺 Vi vet hvordan det føles, vi er nettavhengige. Så vi går nesten på veggen når vi ikke har internett. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Jeg koser meg med meta quest 3 å legobricktales da 😁😁 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Vi vet hvordan det føles, vi er nettavhengige. Så vi går nesten på veggen når vi ikke har internett. Jeg er ikke 100% avhengig av nettet, delvis avhengig, mer konkret. Jeg klarer alltids og finne på noe annet og gjøre. 🙃 Jeg er jo kreativ av meg, har jo masse andre interesser som jeg kan bedrive tiden med til jeg får hoved nettet opp igjen. 🎨🎮👗 Har ikke noe valg og bruke mobilnettet nå, siden hoved nettet er nede. 😌😌 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Er utslitt i hue av lego bricktales da 😢slutt nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (43 minutter siden): Jeg er ikke 100% avhengig av nettet, delvis avhengig, mer konkret. Jeg klarer alltids og finne på noe annet og gjøre. 🙃 Jeg er jo kreativ av meg, har jo masse andre interesser som jeg kan bedrive tiden med til jeg får hoved nettet opp igjen. 🎨🎮👗 Har ikke noe valg og bruke mobilnettet nå, siden hoved nettet er nede. 😌😌 Vi er internettgenerasjonen vet du, så vi er nok dessverre blitt totalt internettavhengige.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Det synes vi at er bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Drømmeland her kommer jeg. 🥱😴💤 🥱💤😴💤🥱😴💤😴🥱😴💤🥱😴🥱💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Drømmeland her kommer jeg. 🥱😴💤 🥱💤😴💤🥱😴💤😴🥱😴💤🥱😴🥱💤 Vi ønsker deg en God Tur til Drømmeland.🥱🥱😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Lego entusiasten @MR SPEED sjekk dette. 👀 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (26 minutter siden): Lego entusiasten @MR SPEED sjekk dette. 👀 Ser det senere i meta quest 3 youtube der da 👍👍👍👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Nå er vi våkne.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Yeah det er fredag @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå