MR SPEED Skrevet mandag kl 08:44 Del Skrevet mandag kl 08:44 @TheDarkSycamore - SCM jeg venter på svar red bull svar 😵💫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 12:34 Del Skrevet mandag kl 12:34 Vi ser at det tagges i vei her ja.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:21 Del Skrevet tirsdag kl 13:21 Ja @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 15:30 Del Skrevet tirsdag kl 15:30 MR SPEED skrev (På 3.3.2025 den 9.44): @TheDarkSycamore - SCM jeg venter på svar red bull svar 😵💫 Du har fått svar. 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:54 Del Skrevet tirsdag kl 17:54 Vi har hatt en skikkelig travel dag i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 23:11 Del Skrevet tirsdag kl 23:11 Skal legge meg snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:14 Del Skrevet tirsdag kl 23:14 Vi skal være lenge våkne ennå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 00:03 Del Skrevet i går, 00:03 Kjøttbollene gilde er nam nam 😀😁som CC sier 🤪🤪 https://meny.no/varer/kjott/kjottretter/kjottboller/kjottboller-7037203640361 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:10 Del Skrevet i går, 00:10 Vi Digger Kjøttboller.🟤🟤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 00:44 Del Skrevet i går, 00:44 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Vi Digger Kjøttboller.🟤🟤😋😋 Hjemmelaget eller bortelaget? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:48 Del Skrevet i går, 00:48 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Hjemmelaget eller bortelaget? Vi sier ja takk begge deler, men hvis vi må velge en så blir det hjemmelagde.🟤🟤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 02:17 Del Skrevet i går, 02:17 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi sier ja takk begge deler, men hvis vi må velge en så blir det hjemmelagde.🟤🟤😋😋 Da John Lennon prøvde å rekruttere sin favorittgitarist gjennom tidene: «Vi kan få frem det beste i deg» 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:35 Del Skrevet i går, 02:35 Vi Elsker John, Paul, George & Ringo.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 02:44 Del Skrevet i går, 02:44 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi Elsker John, Paul, George & Ringo.♥️♥️♥️♥️ 9. oktober 1940 Liverpool 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:54 Del Skrevet i går, 02:54 MR SPEED skrev (8 minutter siden): 9. oktober 1940 Liverpool Vi vet at det der den dagen John Lennon ble født.♥️♥️♥️♥️ og han ble skutt og drept den 8.desember 1980.😭😭😢😢 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 12:26 Del Skrevet i går, 12:26 (endret) Sliten nå å slapp, jeg dro til meny gør slapp da å nå, jeg handla er ferdig nå trur blitt hypokonder tullet, hoster nyser kvalm nesa bruker lometørkle flitig, kan ta feil håper det da da, da kan ikke forsette lego bricktales VR i meta quest 3 😊 å fryser innvendig fa å jeg tåler som aldri fryser da 😵💫😵💫😵💫 Endret i går, 12:46 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:39 Del Skrevet i går, 12:39 Vi skal drikke kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 12:46 Del Skrevet i går, 12:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi skal drikke kaffe nå.☕☕😋😋 Lykke til CC ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:41 Del Skrevet i går, 17:41 MR SPEED skrev (4 timer siden): Lykke til CC ❤️❤️ Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå