SprengeMobil Skrevet fredag kl 18:58 Del Skrevet fredag kl 18:58 Lana del Rey slo gjennom med sangen Video Games. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:04 Del Skrevet fredag kl 19:04 Vi koser oss med brus og potetgull nå i kveld.🥤🥤🟡🟡😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:17 Del Skrevet fredag kl 19:17 Vi skal kose oss med nøtter senere i kveld.🥜🥜😋😋 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 19:49 Del Skrevet fredag kl 19:49 Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 20:11 Del Skrevet fredag kl 20:11 Det har skjult seg vafler, pannekaker, lapper. lefser og lomper bak vår Ctrl+v nå i det siste.🧇🧇🥞🥞😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 20:52 Del Skrevet fredag kl 20:52 Har en YouTube-link bak den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 20:54 Del Skrevet fredag kl 20:54 Vi har ingenting bak den akkurat nå.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet i går, 01:58 Del Skrevet i går, 01:58 Endelig her igjen, selv om jeg snart skal legge meg igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:03 Del Skrevet i går, 02:03 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Endelig her igjen, selv om jeg snart skal legge meg igjen. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet i går, 02:05 Del Skrevet i går, 02:05 God våkennatt til dere og de andre som fremdeles er våkne også. Nå skal jeg pusse tennene igjen, for en sjokolade kastet seg over meg mens jeg uskyldig forsøkte å lese litt nettnyheter. 👼 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:09 Del Skrevet i går, 02:09 Sviskepott skrev (3 minutter siden): God våkennatt til dere og de andre som fremdeles er våkne også. Nå skal jeg pusse tennene igjen, for en sjokolade kastet seg over meg mens jeg uskyldig forsøkte å lese litt nettnyheter. 👼 Vi forstår, de sjokoladene er lumske når de kaster seg over oss.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet i går, 05:09 Del Skrevet i går, 05:09 Den første setningen som kommer opp i skallen min akkurat NU er dette meningsløse fjaset her. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet i går, 08:01 Del Skrevet i går, 08:01 ...og jeg leste ALT det meningsløse fjaset og det må jeg leve med i hele dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Der var den søvnen unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Vi skal straks ut et ærende.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Hentet ny cola nå stor er cola haloliker 😵💫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Vi er våkne nå.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå