SprengeMobil Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Lana del Rey slo gjennom med sangen Video Games. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Vi koser oss med brus og potetgull nå i kveld.🥤🥤🟡🟡😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Vi skal kose oss med nøtter senere i kveld.🥜🥜😋😋 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Det har skjult seg vafler, pannekaker, lapper. lefser og lomper bak vår Ctrl+v nå i det siste.🧇🧇🥞🥞😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Har en YouTube-link bak den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Vi har ingenting bak den akkurat nå.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Endelig her igjen, selv om jeg snart skal legge meg igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): Endelig her igjen, selv om jeg snart skal legge meg igjen. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden God våkennatt til dere og de andre som fremdeles er våkne også. Nå skal jeg pusse tennene igjen, for en sjokolade kastet seg over meg mens jeg uskyldig forsøkte å lese litt nettnyheter. 👼 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): God våkennatt til dere og de andre som fremdeles er våkne også. Nå skal jeg pusse tennene igjen, for en sjokolade kastet seg over meg mens jeg uskyldig forsøkte å lese litt nettnyheter. 👼 Vi forstår, de sjokoladene er lumske når de kaster seg over oss.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Den første setningen som kommer opp i skallen min akkurat NU er dette meningsløse fjaset her. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden ...og jeg leste ALT det meningsløse fjaset og det må jeg leve med i hele dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Der var den søvnen unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 52 minutter siden Del Skrevet 52 minutter siden Vi skal straks ut et ærende.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå