SprengeMobil Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Jeg er også enig med disse tre. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Vi ser at Enighetsgjengen råder her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar (endret) Fisherman´s Friend halspastiller er også godt. Lakris og Salmiakk smak er mine favoritter, når det kommer til Fisherman's Friend. 😋😋😋 Endret 31. januar av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (53 minutter siden): Fisherman´s Friend halspastiller er også godt. Lakris og Salmiakk smak er mine favoritter, når det kommer til Fisherman's Friend. 😋😋😋 Det er også vår favoritt når det kommer til Fisherman`s Friend.😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Begynner å våkne opp nå skrive da👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Vi skal straks sove.🥱🥱😴😴💤💤 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Jeg er glad for at januar er over i morgen, for da er våren enda nærmere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Vi har sett de første snøklokkene som begynner å komme opp i Bergen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er NRK titter. Men jeg ser for det meste på Tv2 og Tv2 Nyheteskanalen. Men jeg har opp mot 186 kanaler, men jeg bruker ca 1 fjerdel av dem. ☺️🤗🤗 Jeg må ha flere kanaler, jeg blir lei og se på kun en kanal. Men det er meg det. 😏 Endret 2. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (57 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er NRK titter. Men jeg ser for det meste på Tv2 og Tv2 Nyheteskanalen. Men jeg har opp mot 186 kanaler, men jeg bruker ca 1 fjerdel av dem. ☺️🤗🤗 Jeg må ha flere kanaler, jeg blir lei og se på kun en kanal. Men det er meg det. 😏 Vi er fornøyde med å stor sett se på en kanal, men vi jo alle tre NRK kanalene, så vi kan velge mellom 3 kanaler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ser på nesten ingen angstanfall da ingen spilling jo spiller litt film neste lørdag må ta det rolig da 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar MR SPEED skrev (5 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ser på nesten ingen angstanfall da ingen spilling jo spiller litt film neste lørdag må ta det rolig da 😁 Vi synes at det er fantastiske nyheter.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi synes at det er fantastiske nyheter.🥰🥰 De synes de synes 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar MR SPEED skrev (57 minutter siden): De synes de synes 👍👍 Vi blir alltid glade når våre venner har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Vi har hørt om henne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Elise espelid hovig 😁😁 Jeg har ikke hørt om henne. Men har hørt om Ingrid Espelid Hovig da. ☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Vi har våknet nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Det var godt. 🍆💦 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå