Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Vi får jo pepper uansett hva vi skriver, så det er grunnen til at vi gruer oss til å kommentere noe som helst her inne.😉😉

Det er bare tull, pga jeg har sett at dere har klart og kommentere med uten og få pepper tilbake. ☺️☺️🤗 For det andre, dere må ikke ta alt inn mot dere. 😏 Helt ærlig, ble litt fornærmet at dere kalte de bildene for kunst. Det jeg sa var ikke vondt ment på noen måter heller. 😔 Nå har jeg lagt det bak meg. 🙃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Det er bare tull, pga jeg har sett at dere har klart og kommentere med uten og få pepper tilbake. ☺️☺️🤗 For det andre, dere må ikke ta alt inn mot dere. 😏 Helt ærlig, ble litt fornærmet at dere kalte de bildene for kunst. Det jeg sa var ikke vondt ment på noen måter heller. 😔 Nå har jeg lagt det bak meg. 🙃

Vi sa det med pepper som en spøk, men vi ber om unnskyldning for at det vi skrev fornærmet deg i sted. Det var på ingen måte ment vondt ment. Vi synes at det er fine bilder.😊😊☺️☺️ og vi tenkte at det var viktigere å høre hvordan dåpen var enn å kommentere bildene, det var det vi tenkte på der og da.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Vi sa det med pepper som en spøk, men vi ber om unnskyldning for at det vi skrev fornærmet deg i sted. Det var på ingen måte ment vondt ment. Vi synes at det er fine bilder.😊😊☺️☺️ og vi tenkte at det var viktigere å høre hvordan dåpen var enn å kommentere bildene, det var det vi tenkte på der og da.🥰🥰

Det skjønte jeg, at det dere sa var heller ikke vondt ment. 🤗🤗 Ble kun ør lite fornærmet i noen 100 dels sekund. Unnskyldningen er god tatt. 🙃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden):

Det skjønte jeg, at det dere sa var heller ikke vondt ment. 🤗🤗 Ble kun ør lite fornærmet i noen 100 dels sekund. Unnskyldningen er god tatt. 🙃

Vi Takker og Bukker og Neier.🙇‍♂️🙇‍♀️ Vi er irer så vi har en tidens til å snakke rett frem av og til det vet vi.🍀🍀☘️☘️😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...