TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:58 Del Skrevet søndag kl 17:58 Der var den dåps dagen over. Det er ho Iben som ble døpt. ☺️⛪️⛪️ Iben og Filip Leah, Filip og Mormor (Min mamma). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:01 Del Skrevet søndag kl 18:01 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Der var den dåps dagen over. Det er ho Iben som ble døpt. ☺️⛪️⛪️ Iben og Filip Leah, Filip og Mormor (Min mamma). Vi tenker at det var en fin og hyggelig dåp. Og vi tenker at du koste deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 18:19 Del Skrevet søndag kl 18:19 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil ikke kommentere bildene jeg postet. 😳😌😌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:20 Del Skrevet søndag kl 18:20 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vil ikke kommentere bildene jeg postet. 😳😌😌 Vi synes at det var skikkelige kunstneriske bilder du postet.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 18:31 Del Skrevet søndag kl 18:31 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi synes at det var skikkelige kunstneriske bilder du postet.😊😊☺️☺️ Kunstnerisk!! Det er jo onkel barna mine jo. 🤔🤔😔 Jeg vil ikke avsløre demmes ansikt på selve nettet. 😌😌😏 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:43 Del Skrevet søndag kl 18:43 TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Kunstnerisk!! Det er jo onkel barna mine jo. 🤔🤔😔 Jeg vil ikke avsløre demmes ansikt på selve nettet. 😌😌😏 Vi får jo pepper uansett hva vi skriver, så det er grunnen til at vi gruer oss til å kommentere noe som helst her inne.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 18:52 Del Skrevet søndag kl 18:52 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi får jo pepper uansett hva vi skriver, så det er grunnen til at vi gruer oss til å kommentere noe som helst her inne.😉😉 Det er bare tull, pga jeg har sett at dere har klart og kommentere med uten og få pepper tilbake. ☺️☺️🤗 For det andre, dere må ikke ta alt inn mot dere. 😏 Helt ærlig, ble litt fornærmet at dere kalte de bildene for kunst. Det jeg sa var ikke vondt ment på noen måter heller. 😔 Nå har jeg lagt det bak meg. 🙃 Endret søndag kl 18:52 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:56 Del Skrevet søndag kl 18:56 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det er bare tull, pga jeg har sett at dere har klart og kommentere med uten og få pepper tilbake. ☺️☺️🤗 For det andre, dere må ikke ta alt inn mot dere. 😏 Helt ærlig, ble litt fornærmet at dere kalte de bildene for kunst. Det jeg sa var ikke vondt ment på noen måter heller. 😔 Nå har jeg lagt det bak meg. 🙃 Vi sa det med pepper som en spøk, men vi ber om unnskyldning for at det vi skrev fornærmet deg i sted. Det var på ingen måte ment vondt ment. Vi synes at det er fine bilder.😊😊☺️☺️ og vi tenkte at det var viktigere å høre hvordan dåpen var enn å kommentere bildene, det var det vi tenkte på der og da.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 19:02 Del Skrevet søndag kl 19:02 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi sa det med pepper som en spøk, men vi ber om unnskyldning for at det vi skrev fornærmet deg i sted. Det var på ingen måte ment vondt ment. Vi synes at det er fine bilder.😊😊☺️☺️ og vi tenkte at det var viktigere å høre hvordan dåpen var enn å kommentere bildene, det var det vi tenkte på der og da.🥰🥰 Det skjønte jeg, at det dere sa var heller ikke vondt ment. 🤗🤗 Ble kun ør lite fornærmet i noen 100 dels sekund. Unnskyldningen er god tatt. 🙃 Endret søndag kl 19:03 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 19:08 Del Skrevet søndag kl 19:08 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Det skjønte jeg, at det dere sa var heller ikke vondt ment. 🤗🤗 Ble kun ør lite fornærmet i noen 100 dels sekund. Unnskyldningen er god tatt. 🙃 Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Vi er irer så vi har en tidens til å snakke rett frem av og til det vet vi.🍀🍀☘️☘️😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hører på bon scott sangen riff raff. ACDC 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden MR SPEED skrev (55 minutter siden): Hører på bon scott sangen riff raff. ACDC 😊 Vi Megadigger AC/DC.♥️♥️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg ønsker ikke å sladde private bilder, jeg legger ikke de ut heller. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Vi koser oss med varm te nå.🍵🍵😋😋 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Unnskyld meg, men er dette virkelig din setning?! Endret 9 timer siden av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Vi koser oss med nøtter nå.🥜🥜😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Vi er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Endelig fant jeg en ny tråd for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå