VULPES ZERDA Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Jeg drikker morgen kaffe. 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Har gledet meg hele uken for kveite til middag i dag 🙂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Får du plass i tv kassa nå Mobil link 🤪 husk litt diskusjon.no @SprengeMobil husk 5 min ikke sitt å bli firkanta i trynne da 😜😜🤪🤪😝😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Vi er glade for at mildværet kommer til Bergen nå.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi er glade for at mildværet kommer til Bergen nå.😊😊☺️☺️ Minus 1 grad CC 😊😊🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): Minus 1 grad CC 😊😊🤪🤪 Vi skal få 6-7 plussgrader og vind og regn her i Bergen fra og med i morgen.🌬️🌬️🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar @Maskinfører, @Kassettspiller og @SprengeMobil siden dere ikke valgte spill til idag til søndags streamen min, så håper jeg at dere koste dere med den for det om. 🤗🤗 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): @Maskinfører, @Kassettspiller og @SprengeMobil siden dere ikke valgte spill til idag til søndags streamen min, så håper jeg at dere koste dere med den for det om. 🤗🤗 Ønsker et spill nå fra din ps5 liste 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): @Maskinfører, @Kassettspiller og @SprengeMobil siden dere ikke valgte spill til idag til søndags streamen min, så håper jeg at dere koste dere med den for det om. 🤗🤗 Vi kan fortelle at vi koste oss med søndagstreamen din i kveld.🎮🎮🥰🥰 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ønsker et spill nå fra din ps5 liste Jeg har ikke den på Ps5 lista mi. Den er under Ps4 lista mi. 🙄 Men uansett, den er grei du Mr-$. Den er notert ned til neste gang jeg streamer på en søndag. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Vi så på nyhetene at flere i Trøndelag og Møre og Romsdal har opplevd jordskjelv nå i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Nå er spille fri uke mi kommet. Nå er det kreative og annet unneholding uka kommet. 🎨📺 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Nå er spille fri uke mi kommet. Nå er det kreative og annet unneholding uka kommet. 🎨📺 Hva med spille fri måned da thead da 😊 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Nå skal det bli godt med loff med smør, krabbe og majones. *nam nam* 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Alfred_A skrev (5 minutter siden): Nå skal det bli godt med loff med smør, krabbe og majones. *nam nam* Hva er du skal drikke da AA 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Vi er glade for at mildværet endelig har komt til Bergen.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): Hva med spille fri måned da thead da 😊 Litt for glad i gaming, for at det skal skje. Men, jeg sier ikke at jeg ikke kan klare det, hvis jeg går inn for det. 😌😌 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Vi håper at all snøen og isen utenfor regner bort, nå når det har begynt å regne her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Litt for glad i gaming, for at det skal skje. Men, jeg sier ikke at jeg ikke kan klare det, hvis jeg går inn for det. 😌😌 👍👍😍😍❤️❤️👍👍😊😊😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Vi spiser nøtter nå.🥜🥜😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå