Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Og god natt folks. Nå drar jeg til Drømmeland for og se hva for noe spennende som skjer der. 😴😴💤💤💤 Vi ønsker deg en God Tur til Drømmeland vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Jeg er desembertrøtt og sliten. Verker i kroppen. Brygger nok på noe. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg er desembertrøtt og sliten. Verker i kroppen. Brygger nok på noe. Vi ønsker deg Godbedring vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Takkelakk skal dere ha. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Sviskepott skrev (49 minutter siden): Takkelakk skal dere ha. Vi håper at du har en findesemberkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Joda, den var grei. Er det julepynt i deres hjem, C&C og andre også. Her er det ingenting. Hadde en slags merkelig nisse i et skap, men den er for sjenert til å komme frem. 😕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Sviskepott skrev (2 timer siden): Joda, den var grei. Er det julepynt i deres hjem, C&C og andre også. Her er det ingenting. Hadde en slags merkelig nisse i et skap, men den er for sjenert til å komme frem. 😕 Vi pleier aldri å pynte noe særlig til jul. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Jeg er lei av kjendiser, artister og skuespillere. Lei av alt maset som kommer utenfra. Jeg ønsker meg stillhet fra nå av og en saftig pengegevinst fra norsk tipping. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus nå i ettermiddag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Jeg har tenkt å kjøpe noen store flasker julebrus så jeg har nok resten av året. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Maskinfører skrev (7 timer siden): Skal du anskaffe dette 😀 ? https://www.gamer.no/artikler/nytt-elden-ring-i-2025/518120 Jeg får se om jeg ordner meg den. 🙃🙃 Jeg leste artikkelen, det virker som om det er en Fortnite like i Elden Ring stil. Jeg er ikke fan av Fortnite. 😒🙄 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (På 9.12.2024 den 3:05 AM): Og god natt folks. Nå drar jeg til Drømmeland for og se hva for noe spennende som skjer der. 😴😴💤💤💤 Kjøpe deg eller favoritt spillet THED 😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember MR SPEED skrev (31 minutter siden): Kjøpe deg eller favoritt spillet THED 😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Jeg får se om jeg ordner meg den. 🙃🙃 Jeg leste artikkelen, det virker som om det er en Fortnite like i Elden Ring stil. Jeg er ikke fan av Fortnite. 😒🙄 Nei ikke det nei ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Maskinfører skrev (25 minutter siden): Nei ikke det nei ☹️☹️ Jeg sa, jeg får se. 😏 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Vi har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds til middag nå i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Jeg sa, jeg får se. 😏 Det er bra 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Vi sitter og knasker i oss potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Den slurken smakt stikk ord cola 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå