TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 15:44 Del Skrevet i går, 15:44 @Sviskepott, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er ikke enige med meg en gang. 🥴🥴😲 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Rolling STONS ruller 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden MR SPEED skrev (6 timer siden): Til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ROLLING STONES ROCKER VIRKLIG BRA ❤️❤️❤️❤️ Vi Digger den Stonessangen der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @Sviskepott, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er ikke enige med meg en gang. 🥴🥴😲 🤗🤗 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Rolling STONS ruller Vi er helt enige.♥️♥️ MR SPEED skrev (3 timer siden): Vi Digger Bruce Springsteen.♥️♥️ Endret 22 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Sviskepott skrev (4 timer siden): Men wow?!? Lever trommeslageren et sted på youtube allikevel? 😜 Ja og det synes vi at er fint å tenke på.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): VAN HAILEN RULLER Vi Digger Van Halen.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Chappell Roan kommer til Norge neste år! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Vi har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds tidligere i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vi Digger Twisted Sister.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden): @Sviskepott, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er ikke enige med meg en gang. 🥴🥴😲 Joda, det hender både titt som det er at jeg er enig med deg. MR SPEED skrev (13 timer siden): Rolling STONS ruller Må nok si at jeg liker best deres liveopptredener fra da de var yngre. Sånn er det med mange artister. MR SPEED skrev (11 timer siden): VAN HAILEN RULLER Jeg likte de som var med i gruppa da alle levde... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Joda, det hender både titt som det er at jeg er enig med deg. Må nok si at jeg liker best deres liveopptredener fra da de var yngre. Sånn er det med mange artister. Jeg likte de som var med i gruppa da alle levde... Vi Digger både Mick, Keith og hele Rolling Stones.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg er glad for at god musikk er evigvarende. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 52 minutter siden Del Skrevet 52 minutter siden Jeg stakk lille fingeren min i øyet med huhell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå