Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Fine!! De er ikke fine, de er kule. 🤪🥴🥴 Uansett, takk. 🤗 Vi synes at de er Megakule.😎😎🎴🎴 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Har laget hjemmelaget Hearthstone korter nå i natt. Hva syns dere, kul? @Maskinfører @Kassettspiller @MR SPEED @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Rått nei over rått i like it nooooo i love it skriver jeg det elsker det ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰😄😄😄😄😄😄😎😎😎😎😎😁😁😁 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november 1234 1234. Ikke sint på meg jeg vil være sint med med deg hvorfor er du sint på Meg ikke sint på meg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Vi har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds nå i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november (endret) E. IG DER CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 11. november av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Vi har kost oss med fleskepannekaker til middag nå i ettermiddag.🥞🥞🥓🥓😋😋 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Jeg er så fryktelig sulten i dag. Har veldig lyst på alt jeg ikke har, så da blir det skiver til lønsj da. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Nå skal soldatene lide å dø rett ned 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november (endret) Mr-$, spilte VR her om dagen. 😎😎 Hva slags spill han spilte får han nevne selv. 🤗🤗 Endret 12. november av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Mr-$, spilte VR her om dagen. 😎😎 Hva slags spill han spilte får han nevne selv. 🤗🤗 Fikk du sett videoen jeg sende THEAD 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november MR SPEED skrev (1 time siden): Fikk du sett videoen jeg sende THEAD Jah, det gjorde jeg. 😃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Vi har kost oss med kylling og ris til middag nå i ettermiddag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Jeg sier god natt og trekker meg tilbake til min seng. 🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Sviskepott skrev (8 minutter siden): Jeg sier god natt og trekker meg tilbake til min seng. 🥱 Vi ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Takk. Jeg sov litt stykkevis og delt. Rotet meg inn i to tunge dyner som var veldig varme å ligge stille under. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Min sol varmer i min rygg ved vinduet og ute henger håndklær på snora. Det kan kanskje bli nesten tørt i dag og resten tas i tørketrommelen, så jeg får mye håndklær...ikke sandpapirhåndklær. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november Vi har kost oss med kyllingsalat til middag nå i ettermiddag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå