MR SPEED Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene vurderer å smake den nye julebrusen fra Oskar Sylte som er grønn julebrus.😊😊 Åsen er den 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober MR SPEED skrev (3 minutter siden): Åsen er den Cassidy Tvillingene vet ikke, vi har ikke smakt den ennå. Vi skal prøve den.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet ikke, vi har ikke smakt den ennå. Vi skal prøve den.😊😊 Si i fra da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober MR SPEED skrev (20 minutter siden): Si i fra da Jepp, det skal Cassidy Tvillingene huske på.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Cassidy Tvillingene drikker vann nå vi.💧💧 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Jeg vil prøve den grønne Sylte-julebrusen, men har enda til gode å finne den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg vil prøve den grønne Sylte-julebrusen, men har enda til gode å finne den. Cassidy Tvillingene skal prøve den før jul, for vi synes at den ser spennende ut.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Se så søt denne hybrid kjæledyr skapningen her er. En hybrid av en imp og en spirit. Jeg fikk ChatGPT til og lage den til meg. 🥰😍😘 Jeg kunne koset med den igjennom en hel dag, hvis den var en real skapning. Hva syns dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), syns dere den er super søt? Jeg har den som profilbilde på en av mine andre Discord brukere. 🙃🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Se så søt denne hybrid kjæledyr skapningen her er. En hybrid av en imp og en spirit. Jeg fikk ChatGPT til og lage den til meg. 🥰😍😘 Jeg kunne koset med den igjennom en hel dag, hvis den var en real skapning. Hva syns dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), syns dere den er super søt? Jeg har den som profilbilde på en av mine andre Discord brukere. 🙃🙃🙃 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig søt vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig søt vi.🥰🥰 Så dere kunne også kost med den igjennom en hel dag, hvis det var en real skapning? 🙃🙃🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Så dere kunne også kost med den igjennom en hel dag, hvis det var en real skapning? 🙃🙃🤗 Cassidy Tvillingene tenker nok at vi hadde kost med den til den ble nesten most, hvis det hadde vært en levende skapning.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker nok at vi hadde kost med den til den ble nesten most, hvis det hadde vært en levende skapning.🥰🥰 Må ikke mose den, da blir den jo lei seg jo. 😲🥴😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Må ikke mose den, da blir den jo lei seg jo. 😲🥴😅 Cassidy Tvillingene vet, det var bare en uttrykksform.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Har hatt en liten oppdatering i profilen min her inne på Diskusjon.no, både under toppbilde og "om meg" (About me). 🙃🙃 Endret 1. november av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november Cassidy Tvillingene skal sjekke det senere vi.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal sjekke det senere vi.😊😊 Det er 0 til 2 trykk unna jo. 😲😑😌 Men, oki. 😏 Endret 1. november av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det er 0 til 2 trykk unna jo. 😲😑😌 Cassidy Tvillingene har sjekket noe av det, det ser toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sjekket noe av det, det ser toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Følte at den lille drit søte imp/spirit tassen måtte bli med i profilen min her inne på Diskusjon.no også, ikke bare kun på Discord. 🙃🙃🥰😍😘 Endret 1. november av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Følte at den lille drit søte imp/spirit tassen måtte bli med i profilen min her inne på Diskusjon.no også, ikke bare kun på Discord. 🙃🙃🥰😍😘 Cassidy Tvillingene synes at den ble fin i profilen din.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå