MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (15 minutter siden): Jeg skal sove ettermiddagshvil når jeg er 40. Roser er røde fioler er blå jordebær er søte du er like så søta ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er våkne fra klokken 18-20 og hele natten og vi legger oss på dagtid på ettermiddagen.😊😊 Skulle ønske jeg også fikk så mye søvn. 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Roser er røde fioler er blå jordebær er søte du er like så søta ❤️❤️❤️❤️ For et fint dikt 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke jeg vil få tid til å snakke sp mye med dere når skolen starter opp igjen. Kanskje jeg glemmer diskusjon Cassidy Tvillingene forstår, men vi håper at du allikevel besøker oss og Diskusjon.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): For et fint dikt Så du vet kødda bare så du ikke tar ille opp da 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): Roser er røde fioler er blå jordebær er søte du er like så søta ❤️❤️❤️❤️ SommerSolo skrev (1 minutt siden): For et fint dikt Cassidy Tvillingene synes også at det er et fint dikt vi.♥️♥️ SommerSolo skrev (4 minutter siden): Skulle ønske jeg også fikk så mye søvn. 🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Spoiler Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Det er himmelen på jorden for bror å søster far og mor å livet lever vi for korne med barn og voksne rundt vårt bord Så drar vi ned til stranden, det er varmt og deilig vann vi graves ned i sanden under spader, spand og sang Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Vi sitter på gjøkeredet alle kjente vanker her vi ser hverandre dypt i øya til vi ber på våre kner og nå når kvelden endlig kommer å sola har gjort kroppe mør da skal det festes hele natta å alle hemninger kastes på dør Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Og alle damer se på meg! Heia heeia heiiia mallorca Heia heeia her føler jeg meg hjemme Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Og alle damer se på meg! @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SommerSolo dere du det der er et fint dikt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (19 minutter siden): Skjul innhold Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Det er himmelen på jorden for bror å søster far og mor å livet lever vi for korne med barn og voksne rundt vårt bord Så drar vi ned til stranden, det er varmt og deilig vann vi graves ned i sanden under spader, spand og sang Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Vi sitter på gjøkeredet alle kjente vanker her vi ser hverandre dypt i øya til vi ber på våre kner og nå når kvelden endlig kommer å sola har gjort kroppe mør da skal det festes hele natta å alle hemninger kastes på dør Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Og alle damer se på meg! Heia heeia heiiia mallorca Heia heeia her føler jeg meg hjemme Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Jeg er kongen av mallorca Ole ole ole Jeg er prins av Hurum-hei Her flyter det champagne Ole ole ole Og alle damer ser på meg! Og alle damer se på meg! @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SommerSolo dere du det der er et fint dikt Cassidy Tvillingene visste at du var Charter Speedy vi.😜😜 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (1 time siden): Jeg skulle tro at jeg var trøtt etter en aktiv 14 timers dag men jeg tror er feilkoblet… Når jeg var tenåring greide jeg meg med ca 5 timer søvn eller der omkring, maks 😆😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Jeg hører på en live plate med Savatage. Anbefaler veldig til @MR SPEED 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (4 minutter siden): Når jeg var tenåring greide jeg meg med ca 5 timer søvn eller der omkring, maks 😆😅 Det er cirka 5 timer Cassidy Tvillingene også sover, så vi greier oss også med det.🤣🤣👍👍 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg hører på en live plate med Savatage. Anbefaler veldig til @MR SPEED 😀👍 Cassidy Tvillingene er også nysgjerrige på den vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene visste at du var Charter Speedy vi.😜😜 Takk CC digger det🤪🤪hilsen deres egen 🤪🤪Charter speedy 🤪🤪🤪🤪 Entern skrev (8 minutter siden): Jeg hører på en live plate med Savatage. Anbefaler veldig til @MR SPEED 😀👍 Skal gi Savatage en sjanse siden du 😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Takk CC digger det🤪🤪hilsen deres egen 🤪🤪Charter speedy 🤪🤪🤪🤪 Skal gi Savatage en sjanse siden du 😊😊 Cassidy Tvillingene Digger at du liker Charter Speedy vi.😜😜🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger at du liker Charter Speedy vi.😜😜🥰🥰 Å bytter jeg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (5 minutter siden): Å bytter jeg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Som vanlig CC går dere 2 da nå som før 5 på ps det var et lureri CC :tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease: 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): Som vanlig CC går dere 2 da nå som før 5 på ps det var et lureri CC :tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease::tease: Cassidy Tvillingene går 5på vi vet du. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene går 5på vi vet du. Kommer aldri bytte ut MR SPEED You need lovin', you're lookin' out for new romances Yeah, it's true, you know you've got to take your chances When I laugh, well baby don't you know you can cry Cause you ain't enough lady,… 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): Kommer aldri bytte ut MR SPEED You need lovin', you're lookin' out for new romances Yeah, it's true, you know you've got to take your chances When I laugh, well baby don't you know you can cry Cause you ain't enough lady,… Cassidy Tvillingene forstår deg, og vi er helt enige med deg. CC-Gutten & CC-Jenten Digger MR SPEED navnet.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Det er cirka 5 timer Cassidy Tvillingene også sover, så vi greier oss også med det.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene er også nysgjerrige på den vi.🥰🥰 De beste platene til Savatage er klassisk heavy med litt elementer av musikal. Høres litt ut som Judas Priest type heavy men med litt Queen elementer kanskje 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå