Entern Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (15 minutter siden): Luksus. Sånt har jeg aldri tid til. Send gjerne Ole lukkøye min vei. Det kan jeg godt 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Ser ingen tegn til Jon blund, jeg tror ikke jeg får sove med det første….. Cassidy Tvillingene kan godt sende han til deg, hvis han skulle banke på hos oss.😉😉 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (Akkurat nå): Det kan jeg godt 😊👍 Jeg skal sove ettermiddagshvil når jeg er 40. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (1 minutt siden): Det kan jeg godt 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan godt sende han til deg, hvis han skulle banke på hos oss.😉😉 Fint å vite, da er det et håp om søvn likevel. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Jeg skal sove ettermiddagshvil når jeg er 40. Cassidy Tvillingene sover ettermiddagslurer, og vi har ikke fylt 21 år ennå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Fint å vite, da er det et håp om søvn likevel. Cassidy Tvillingene hjelper gjerne til vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Jeg skal sove ettermiddagshvil når jeg er 40. Anbefales! 😊👍 jeg gjør vanligvis det 😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sover ettermiddagslurer, og vi har ikke fylt 21 år ennå.😉😉 Oh lord. Sist gang jeg gjorde der var jeg 3 år eller yngre. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (Akkurat nå): Anbefales! 😊👍 jeg gjør vanligvis det 😊 Cassidy Tvillingene anbefaler også det vi.😉😉 SommerSolo skrev (Akkurat nå): Oh lord. Sist gang jeg gjorde der var jeg 3 år eller yngre. Cassidy Tvillingene sover ofte ettermiddagslurer vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Entern skrev (1 minutt siden): Anbefales! 😊👍 jeg gjør vanligvis det 😊 Jeg skulle tro at jeg var trøtt etter en aktiv 14 timers dag men jeg tror er feilkoblet… 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene anbefaler også det vi.😉😉 Cassidy Tvillingene sover ofte ettermiddagslurer vi.😊😊 Etter dere har stått opp??? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Kanskje jeg har adhd eller noe… hjernen er trøtt men jeg får ikke sove. Hva skjer med meg i dag.. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (2 minutter siden): Etter dere har stått opp??? Nei det blir vel heller før Cassidy Tvillingene legger oss.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nei det blir vel heller før Cassidy Tvillingene legger oss.🤣🤣👍👍 På kvelden liksom? 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Hjernekapasiteten har stoppet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): På kvelden liksom? Nope, Cassidy Tvillingene pleier å ta ettermiddagslurer mellom klokken 12-13, og så legger vi oss til å sove mer fra klokken 14 og utover kvelden.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nope, Cassidy Tvillingene pleier å ta ettermiddagslurer mellom klokken 12-13, og så legger vi oss til å sove mer fra klokken 14 og utover kvelden.😊😊 Men dere er. Våkne hele natta????) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Men dere er. Våkne hele natta????) Cassidy Tvillingene er våkne fra klokken 18-20 og hele natten og vi legger oss på dagtid på ettermiddagen.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Jeg tror ikke jeg vil få tid til å snakke sp mye med dere når skolen starter opp igjen. Kanskje jeg glemmer diskusjon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå