Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Cassidy Tvillingene gleder oss til Fish and Chips i morgen kveld vi.🐟🐟🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Jeg mistet hoved nettet. 😒 Sikkert en nett oppdatering. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg mistet hoved nettet. 😒 Sikkert en nett oppdatering. 🙃 Cassidy Tvillingene synes at det er kjipe greier når nettet faller ut vi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er kjipe greier når nettet faller ut vi. Jah, jeg ser den. Nå er hoved nette oppe igjen. Man må regne med sånt. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jah, jeg ser den. Nå er hoved nette oppe igjen. Man må regne med sånt. 🤗 Cassidy Tvillingene vet at vi må regne med sånt av og til, men vi synes fortsatt at det er irriterende og frustrerende når det pågår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Gjort verdens beste kjøpe hva da de her jeg hater fluer fyti katta noe udyr de fluene kill kill kill em all dere du 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (33 minutter siden): Jeg mistet hoved nettet. 😒 Sikkert en nett oppdatering. 🙃 Sånn jeg hadde i mobilen trådløse nettet gikk ned gikk over til pc med nettverks leding virket all kom til bake til mobilen virket allt igjen jeg vet det er dritt være avhengige av det nettet da Endret 7. august av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august MR SPEED skrev (4 minutter siden): Gjort verdens beste kjøpe hva da de her jeg hater fluer fyti katta noe udyr de fluene kill kill kill em all dere du 🥰🥰 Cassidy Tvillingene har ikke sett så mange veps her i Bergen i sommer vi.🐝🐝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sånn jeg hadde i mobilen trådløse nettet gikk ned gikk over til pc virket all kom til bake til mobilen virket allt igjen jeg vet det er dritt være avhengige av det nettet da Cassidy Tvillingene vet det også, for vi er også avhengige av nettet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke sett så mange veps her i Bergen i sommer vi.🐝🐝 Da har dere vert heldig her mye er bare det att jeg hater fluer 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet det også, for vi er også avhengige av nettet. Vet det CC 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august Del Skrevet 7. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da har dere vert heldig her mye er bare det att jeg hater fluer Cassidy Tvillingene har vært plaget mye av fluer i sommer.🦟🦟 Men vi har ikke hatt så mange veps her i Bergen i sommer.🐝🐝 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Vet det CC 🥰🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Gjort verdens beste kjøpe hva da de her jeg hater fluer fyti katta noe udyr de fluene kill kill kill em all dere du 🥰🥰 Mr-$ er en fluemorder. 😖😖🤪😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Cassidy Tvillingene sitter og henger her på forumet vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Der var den søvnen unnagjort. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Jeg har hørt enkelte folk kalle dem for "vafs" og det heter de jo ikke. Vepsene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Cassidy Tvillingene skal straks ut å gjøre noen ærender nå vi.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. august Del Skrevet 8. august Vedder på at dere skal kjøpe noe godt å spise. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå