Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Cassidy Tvillingene sitter her på forumet vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene sitter her på forumet vi.😊😊 Jeg ligger å scroller. Skal jeg stå opp eller skal jeg bli liggende å få liggesår 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (4 minutter siden): Jeg ligger å scroller. Skal jeg stå opp eller skal jeg bli liggende å få liggesår Cassidy Tvillingene pleier alltid å sitte når vi er på nettet, men vi er jo bare på nettet med pc-en vår vi da.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier alltid å sitte når vi er på nettet, men vi er jo bare på nettet med pc-en vår vi da.😊😊 Sover alltid om natten jeg. Men synes det er noe tidlig å legge meg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Sover alltid om natten jeg. Men synes det er noe tidlig å legge meg Cassidy Tvillingene er våkne om natten, vi legger oss om ettermiddagen vi.😊😊 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er våkne om natten, vi legger oss om ettermiddagen vi.😊😊 Det har ikke jeg tid til Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august MR SPEED skrev (16 minutter siden): Jevel skap 😡 Hva har skjedd? 😢 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er våkne om natten, vi legger oss om ettermiddagen vi.😊😊 Jeg sover også litt ekstra på ettermiddagen 😀😀 Unntatt helgedager og sånn da sover jeg mye midt på dagen istedet 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (1 minutt siden): Det har ikke jeg tid til Men det er sånn døgnrytmen til Cassidy Tvillingene er.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Entern skrev (1 minutt siden): Jeg sover også litt ekstra på ettermiddagen 😀😀 Unntatt helgedager og sånn da sover jeg mye midt på dagen istedet 😊 Cassidy Tvillingene har også veldig merkelig døgnrytme vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men det er sånn døgnrytmen til Cassidy Tvillingene er.😊😊 Da vet jeg at jeg kan joine en natt jeg ikke får sove når alle sover 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har også veldig merkelig døgnrytme vi.😊😊 Ja jeg og 😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Da vet jeg at jeg kan joine en natt jeg ikke får sove når alle sover Ja det kan du, hender det er masse prat og moro her midt på natta 😀 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Entern skrev (1 minutt siden): Ja det kan du, hender det er masse prat og moro her midt på natta 😀 Men da blir jeg zombie når jeg må opp. Jeg strever skikkelig med å stå opp om morgenen. Må ha på 5 alarmer.. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Men da blir jeg zombie når jeg må opp. Jeg strever skikkelig med å stå opp om morgenen. Må ha på 5 alarmer.. Haha den ser jeg 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august SommerSolo skrev (Akkurat nå): Men da blir jeg zombie når jeg må opp. Jeg strever skikkelig med å stå opp om morgenen. Må ha på 5 alarmer.. Entern skrev (2 minutter siden): Ja det kan du, hender det er masse prat og moro her midt på natta 😀 Entern skrev (3 minutter siden): Ja jeg og 😊😊 SommerSolo skrev (4 minutter siden): Da vet jeg at jeg kan joine en natt jeg ikke får sove når alle sover Cassidy Tvillingene synes at natten er den beste tiden å være våkne på vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Entern skrev (1 minutt siden): Haha den ser jeg 😀 Btw tror @MR SPEED er sur på meg Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at natten er den beste tiden å være våkne på vi.😊😊 Men det er ikke forenlig med jobb og skole Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. august Del Skrevet 6. august Hver gang jeg prøver å være her på natta, så er jeg egentlig trøtt og trenger å sove ...jeg døgner nemlig ikke lengre, så jeg må ha blitt voksen eller noe. 😕 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå